Auto Bavaria lancar pusat 4S baharu di Tebrau – BMW, BMW Motorrad, MINI, dan BMW Premium Selection

Auto Bavaria lancar pusat 4S baharu di Tebrau – BMW, BMW Motorrad, MINI, dan BMW Premium Selection

BMW Group Malaysia dan rakan pengedarnya Auto Bavaria telah melancarkan pusat 4S baharu di Tebrau, Johor, untuk memberikan perkhidmatan terbaik buat para pelanggannya mulai 15 Julai 2020. Fasiliti baharu ini, atau lebih dikenali sebagai Auto Bavaria Tebrau, mengendalikan jenama termasuk BMW, BMW Motorrad, MINI dan BMW Premium Selection.

“BMW Group Malaysia berbangga dengan rangkaian pengedar kami di seluruh negara. Auto Bavaria yang telah bersama kami selama lebih 30 tahun berpengalaman dalam industri auto otif premium,
telah mencapai pertumbuhan yang luar biasa dalam tiga dekad yang lalu kerana mereka secara konsisten berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada pelanggan di seluruh Malaysia,” kata Harald Hoelzl, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia.

Pusat pengedaran baharu ini terletak di bangunan berkeluasan 63,000 kaki persegi, yang mampu mempamerkan 10 unit kenderaan BMW dan BMW Motorrad, enam kenderaan MINI serta lapan kenderaan dari portfolio BMW Premium Selection. Antara kemudahan yang disediakan di premis ini termasuklah ruang lounge, Isetta Bar dan juga bahagian BMW Lifestyle.

“Perjalanan baharu mendahului kami di wilayah selatan untuk memberikan pengalaman pemilikan premium kepada lebih banyak bagi pelanggan di sini. Kami terus berpegang teguh pada janji kami untuk memberikan bukan hanya yang terbaik dalam aspek layanan pelanggan, tetapi untuk melebihi harapan dalam memberikan apa yang selalu diharapkan oleh BMW – Sheer Driving Pleasure,” ujar Andy Tian, pengedar utama Auto Bavaria Tebrau.

Auto Bavaria Tebrau ini berlokasi di 3B, Jalan Persiaran Tebrau, Taman Desa Tebrau, 81100 Johor Bahru.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required