Bride Emperor – kaki kerusi malas untuk tempat duduk bucket berharga RM2.7k, edisi terhad buatan tangan

Bride Emperor – kaki kerusi malas untuk tempat duduk bucket berharga RM2.7k, edisi terhad buatan tangan

Pengeluar tempat duduk sport dan perlumbaan dari Jepun, Bride seperti diketahui turut menghasilkan kerusi untuk kegunaan pejabat dan juga e-sport. Ini satu lagi inovasi yang agak kreatif dan sesuai dengan gaya hidup “garage life” yang popular sekarang – Bride melancarkan kaki kerusi malas atau rocking chair yang digelar Bride Emperor untuk dipadankan pada siri tempat duduk bucket keluaran mereka.

Menurut Bride, ini adalah produk pertama seumpamanya dalam pasaran di mana anda boleh “bergoyang sambil merebahkan perehat belakang.” Ia juga tidak dihasilkan dalam jumlah yang banyak, di mana hanya 10-unit akan dibuat sebulan, dan kesemuanya dibina dengan tangan sepenuhnya.

Kaki kerusi Bride Emperor ini dihasilkan dengan material kayu oak berkualiti tinggi, dengan kemasan menggunakan pewarna urethane. Ia menggunakan rekaan Ellie bagi menghasilkan “pusat graviti yang harmoni serta memberikan keselesaan yang melegakan, menenangkan dan merehatkan,” dakwa Bride.

Dibuat dengan dimensi panjang kiri dan kanan 290 mm, kaki Bride Emperor ini boleh dipadankan dengan pelbagai tempat duduk Bride seperti dari siri Streams, Euroster, Digo, Zaou dan banyak lagi.

Bride Emperor akan mula dijual di Jepun bermula 1 Februari 2021, namun pelanggan yang berminat sudahpun boleh mula menempahnya sekarang. Harga? Pelanggan boleh memiliki Bride Emperor ini dengan bayaran 69,000 Yen (RM2,687) dan perlu diingat, ini hanya harga kaki ya, belum masuk lagi kerusi di atasnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 

Comments

 

Add a comment

required

required