Hujung Minggu Krismas Jaguar Land Rover — tawaran hebat, rebat sehingga RM40k, kadar 1.23%, 2-3 Dis

Kini memasuki lagi musim keraian dan kini masanya untuk menghadiahkan diri anda dengan kereta baharu. Acara Hujung Minggu Krismas Jaguar Land Rover menanti anda Sabtu dan Ahad ini di Sime Darby Motors City, Ara Damansara — dengan menawarkan pelbagai tawaran menarik untuk pelbagai kenderaan, rebat tunai sehingga RM40,000* dan kadar pembiayaan rendah.

Jaguar I-Pace ialah sebuah kereta elektrik yang bergaya dan ditawarkan dalam dua varian — Black LE dijual dengan harga RM460,800 dan HSE dengan harga RM498,800. Kedua-dua varian menampilkan sistem pacuan dua motor dengan janaan 400 PS dan 696 Nm tork, membolehkan pecutan 0-100 km/j dalam masa hanya 4.8 saat.

Pakej Stealth yang memikat untuk Jaguar I-Pace pula dijual pada harga RM12,000. Tawaran pembiayaan bermula dari serendah 1.23% setahun, dan anda boleh juga menikmati program subsidi faedah — tanya lanjut berkaitan perkara ini di bilik pameran. Unit Jaguar terpakai juga tersedia dengan harga RM399k jika anda inginkan lebih penjimatan.

Hujung Minggu Krismas Jaguar Land Rover — tawaran hebat, rebat sehingga RM40k, kadar 1.23%, 2-3 Dis

Atau, anda lebih serasi dengan kenderaan Range Rover? Range Rover Velar tampil menawan, dan versi model terkini 24MY melonjakkan lagi gaya dan teknologinya ke satu takah lebih tinggi dengan skrin sentih kaca lengkung bersaiz 11.4-inci, pembatal kebisingan jalan aktif, suspensi udara elektronik dan kamera sekeliling 3D merupakan antara ciri menariknya.

Berkunjunglah ke Acara Hujung Minggu Krismas Jaguar Land Rover di Sime Darby Motors City, Ara Damansara pada Sabtu dan Ahad ini, bermula dari 9.30 pagi hingga 6 petang setiap hari untuk mengalami sendiri dan memandu uji kenderaan Jaguar Land Rover impian anda. Klik pautan ini untuk melihat barisan kenderaan Jaguar dan Land Rover dan dapatkan maklumat lanjut dari bilik pameran di Lembah Klang @ Ara Damansara (03-92123102) dan P. Pinang (04-2913116).

Selain pandu uji, ada banyak aktiviti menyeronokkan untuk seisi keluarga. Manfaatkan servis kiriman emel kad Krismas percuma JLR untuk berkongsi kehangatan musim perayaan ini bersama orang tersayang, dan hasilkan corak batik anda yang tersendiri dengan Kit Lukisan Batik eksklusif JLR. Jangan ketinggalan!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.