Honda Australia umum panggilan semula bagi isu beg udara Takata – Jazz, CR-V, Insight dan City terlibat

jazz-hybrid

Honda Australia telah mengumumkan panggilan semula (recalled) ekoran masalah beg udara Takata. Setakat ini, sebanyak 21,083 unit kenderaan di Australia yang terlibat.

Ia melibatkan Honda Jazz (2012-2014), Jazz Hybrid (2012-2013), CR-V (2011), Insight (2012-2013) dan City (2012). Walau bagaimana pun, untuk pengetahuan, tidak semua kenderaan yang disenaraikan ini terlibat dan ia masih dikenalpasti.

Bagi kenderaan yang disenaraikan, untuk kepastian, para pemiliknya diminta melayari laman web Honda Australia untuk mengetahui adakah kenderaan mereka terlibat dalam kempen ini. Sekiranya terlibat, mereka dikehendaki menghantar segera kenderaan masing-masing ke pusat servis yang dilantik untuk menukar beg udara terbabit.

Buat masa ini, kenderaan Honda di Malaysia masih belum disahihkan turut terlibat mahu pun tidak. Nantikan perkembangan selanjutnya dari paultan.org.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required