Perodua Tweckbot ke Johor 19 hingga 21 Feb ini

perodua-tweckbot-1-1_BM

Program pemeriksaan kereta percuma Perodua Tweckbot, yang memasuki tahun ke-enam penganjurannya, bakal berada di Johor pada hujung minggu ini. Krew Tweckbot akan berada di Giant Muar, Johor pada 19 hingga 21 Februari ini, dan akan menawarkan 50-mata pemeriksaan keselamatan, yang hanya mengambil masa antara 10 dan 15 minit untuk memeriksa setiap kereta.

Ia merupakan kesinambungan Tweckbot sempena Tahun Baru Cina baru-baru ini yang dianjurkan di Giant Subang Jaya pada 29 hingga 31 Januari lalu, menyaksikan sebanyak 123 kenderaan Perodua telah diperiksa. Di samping 50-mata pemeriksaan keselamatan, para pemilik Perodua juga berpeluang mendapat diskaun sebanyak 20% bagi alat ganti dan aksesori, ia hanya boleh ditebus di pusat servis dan pengedar terpilih.

tweckbot-2-e1455619315372_BM

“Kami berharap para pelanggan mengambil peluang bagi menyertai program Tweckbot ini untuk memastikan keadaan kenderaan mereka selamat digunakan di jalan raya. Program adalah sebahagian daripada komitmen kami terhadap para pelanggan dengan menawarkan kualiti servis dan produk terbaik,” ujar Presiden dan CEO Perodua, Datuk Aminar Rashid Salleh.

Projek Perodua Tweckbot yang telah bermula sejak tahun 2011 lalu melibatkan promosi menerusi laman media sosial di mana para pelanggan Perodua boleh mengetahui lokasi dan tarikh krew Tweckbot bakal berada untuk tujuan pemeriksaan percuma ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required