Pusat 3S Honda kini dibuka di Terengganu

01-syarikat-tan-eng-ann-honda-3s-centre_showroom-exterior

Honda Malaysia telah merasmikan pusat 3S baharu yang terletak di Terengganu. Dikendalikan oleh pengedar Honda di negeri berkenaan, Syarikat Tan Eng Ann Sdn. Bhd. (Syarikat Tan Eng Ann), pusat 3S ini yang terletak di kawasan seluas 2.5 ekar turut menempatkan bangunan sebesar 30,572 kaki persegi. Dengan kos perlaburan sebanyak RM18 juta, pusat 3S ini turut menempatkan 18 petak penyelenggaran yang mampu mengendalikan sehingga 80 buah kereta sehari.

Selain itu, ia turut dilengkapi dengan pusat jualan dan alat ganti, lounge untuk pelanggan, perkhidmatan Wifi percuma, kaunter memperbaharui cukai jalan dan insurans, sudut permainan kanak-kanak dan surau.

Malah Syarikat Tan Eng Ann Sdn. Bhd. (Syarikat Tan Eng Ann) merancang untuk menaik taraf pusat 3S ini menjadi pusat 4S dalam tempoh dua tahun akan datang, termasuk membuka pusat mengecat kenderaan.

Menurut Pengarah Urusan Honda Malaysia, Katsuto Hayashi, “Kami mahu memastikan semua pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan. Pusat 3S ini yang terbesar di Terengganu dan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan yang diperlukan.”

Jualan model Honda di Pantai Timur merangkumi 8% bagi jumlah keseluruhan bagi Honda Malaysia yang merangkumi 55,764 unit dari Januari hingga Ogos tahun ini. Ia mengekalkan kedudukan Honda sebagai jenama bukan-nasional No.1 dalam segmennya dan No.2 bagi Jumlah Keseluruhan Industri (TIV) sehingga Ogos 2016.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required