Benelli lantik Mforce Bike Holdings jadi pengedar baharu di Malaysia – bakal perkenal moped 150 cc

Benelli lantik Mforce Bike Holdings jadi pengedar baharu di Malaysia – bakal perkenal moped 150 cc

Pengeluar jentera dua roda dari Itali, Benelli mengumumkan pelantikan Mforce Bike Holdings Sdn Bhd sebagai pengedar baru jenama itu untuk pasaran Malaysia bermula 1 Februari 2017. Dengan pelantikan berkenaan, Mforce Bike Holdings akan memasang, mengedar, dan membekalkan perkhidmatan lepas jualan, termasuk alat ganti bagi produk Benelli untuk pelanggan di sini.

Pengurus Jualan Nasional Mforce Bike Holdings, Asri Ahmad menjelaskan, pelanggan dan pemilik Benelli sedia ada tidak perlu gusar kerana mereka tetap akan menerima manfaat serta khidmat yang sama seperti sebelum ini. Semua Pusat Servis Mforce Bike di Malaysia juga akan memberikan sokongan perkhidmatan lepas jualan dan servis lengkap kepada semua motosikal Benelli yang terjual sebelum ini, bermula bulan Mac nanti.

Lanjutan daripada perkembangan ini, Mforce Bike turut merancang untuk menambah kepelbagaian terhadap penawaran model-model Benelli yang dijual di Malaysia. Antara yang sedang diberi perhatian dan dipertimbangkan ialah model-model seperti Leoncino 500, 302R dan TRK 502.

Benelli lantik Mforce Bike Holdings jadi pengedar baharu di Malaysia – bakal perkenal moped 150 cc

Selain motosikal berkuasa tinggi, Mforce Bike juga akan memperkenalkan buat pertama kalinya moped Benelli dalam bulan April 2017 nanti. Dengan kapasiti enjin 150cc yang baru, ia mematuhi tahap piawaian Europah, dilengkapi dengan ciri-ciri utama seperti suntikan bahan api, gear enam-kelajuan dan sistem penyejukan cecair.

Pengedar baru Benelli ini juga berharap agar kelab-kelab motosikal Benelli sedia dapat menghubungi ibu pejabat di talian 04-5541777 untuk sebarang pertanyaan, serta bagi penglibatan bersama di dalam program-program yang akan dirancang bersama-sama pelanggan kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required