Aprilia buka bilik pameran dan pusat 3S baru di PJ

Aprilia buka bilik pameran dan pusat 3S baru di PJ

Pengedar rasmi jenama Aprilia di Malaysia ketika ini, Didi Resources melancarkan pembukaan bilik pameran dan pusat 3S Aprilia Malaysia terbaru untuk pelanggan di sini. Premis ini bertempat di The Gasket Alley, Petaling Jaya dengan keluasan 2,104 kaki persegi.

Turut berlangsung dalam majlis sama ialah tandangan MoU antara Welly World Cycle, Sheng Fatt Superbike dan Soon Hin Co. bersama Didi Resources. Persefahaman ini bakal menyaksikan ketiga-tiga syarikat pengedar itu dilantuk sebagai wakil penjual barisan motosikal Aprilia Malaysia.

Welly World Cycle yang terletak di Sungai Buloh akan menampung keperluan di kawasan Tengah, Sheng Fatt Superbike, Pulau Pinang untuk pelanggan di Utara dan Soon Hin Co, pula untuk pasaran sekitar Kuantan dan Pantai Timur.

Turut menghadiri majlis berkenaan ialah juara dunia MotoGP dua kali bagi tahun 2010 dan 2012, Max Biaggi dan disertai oleh penunggang dan pelumba pasukan Aprilia, Aleix Espargaro dan Scott Redding. “Matlamat kami adalah untuk mewujudkan suatu pengalaman pemilikan yang baru bagi semua pemilik motosikal Aprilia.

“Kami akan terus melabur untuk menambahbaik aspek lepas jualan dan memberikan khidmat dengan nilai tambah kepada pelanggan. Ini termasuk menganjurkan track day, sokongan perlumbaan, perjumpaan pemilik dan sebagainya khusus untuk jenama Aprilia,” jelas Pengerusi Didi Resources, Rewi Hamid Bugo.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required