Petrol percuma untuk penunggang motosikal 150 cc ke bawah di Kepong esok sempena Hari Raya Aidilfitri

Petrol percuma untuk penunggang motosikal 150 cc ke bawah di Kepong esok sempena Hari Raya Aidilfitri

Berita baik untuk penunggang motosikal yang berada di Kepong, esok 3 Jun 2019, anda berpeluang untuk mendapatkan petrol percuma di Stesen Minyak Caltex, Batu 8 Jalan Kepong, bermula 12 tengah hari hingga 4 petang.

Menurut anggota Parlimen Kepong, Lim Lip Eng dalam kenyataan yang dilaporkan Bernama hari ini, program itu diadakan dengan kerjasama Parti Amanah Negara (Amanah) Kepong, dalam usaha menghargai penduduk di kawasan itu untuk meraikan sambutan Hari Raya Aidilfitri beberapa hari lagi.

Ketua Penaja Amanah Kepong Datuk Mohd Noor Ali Bakar pula berkata, pengisian petrol percuma itu tertakluk kepada motosikal di bawah 150cc sahaja.

“Program ini kita lebih fokus kepada golongan B40 sebagai tanda terima kasih menjadi masyarkat Kepong dan kita berharap pemberian minyak petrol ini dapat meringankan beban mereka dalam perjalanan pulang ke kampung bagi menyambut Syawal,” katanya.

Mohd Noor turut mejelaskan bahawa program tersebut merupakan kesinambungan daripada kejayaan program pengisian petrol percuma yang diberikan kepada hampir 300 penghantar makanan bermotosikal pada bulan lepas.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required