Proton buka pusat 3S baharu di Puchong

Proton buka pusat 3S baharu di Puchong

Proton telah pun membuka sebuah lagi pusat 3S baharu yang terletak di Bandar Bukit Puchong, Puchong, Selangor, baru-baru ini sebagai memenuhi keperluan para pelanggannya di sekitar kawasan tersebut. Dikendalikan oleh Lesydear Automobile Sdn Bhd (Lesydear Auto), pusat 3S ini dirasmikan oleh Menteri Komunikasi dan Multimedia Gobind Singh Deo, dan turut dihadiri oleh Exco Negeri Selangor, Ng Sze Han dan pengurusan Proton sendiri.

Pusat 3S yang menelan kos pelaburan sebanyak RM2.5 juga ini memiliki enam petak penyelenggara dan empat mesin pengangkat serta mampu memuatkan sehingga 5 unit kenderaan dalam ruang pameran. Selain itu, ia turut dilengkapi dengan coffee bar, port pengecas laptop dan WiFi percuma untuk kegunaan pada pelanggannya.

“Selain menawarkan produk yang bagus, kekuatan syarikat ini juga terletak pada rangkaian. Ini antara sebabnya Proton turut memfokuskan pembangunan rangkaian dan menaiktaraf cawangan. Kini, kami telah menjual 100,821 kereta pada 2019 dan menduduki tangga kedua dalam carta jualan di seluruh negara,” ujar Dato’ Radzaif Mohamed, timbalan CEO Proton.

Setakat ini, Proton memiliki jumlah rangkaian pusat 3S dan 4S terbesar di seluruh negara iaitu mencecah 120 cawangan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required