Jabatan selepas jualan Tan Chong menang Global Nissan Aftersales 2020 – kemenangan ke-3 sejak 2017

Jabatan selepas jualan Tan Chong menang Global Nissan Aftersales 2020 – kemenangan ke-3 sejak 2017

Baru-baru ini, jabatan selepas jualan Tan Chong Motor Holdings telah dinobatkan sebagai pemenang untuk Global Nissan Aftersales Award (GNAA) 2020. Ini merupakan kemenangan kali ketiga bagi syarikat berkenaan sejak tahun 2017 sebagai pengedar terbaik Nissan untuk perkhidmatan selepas jualan di antara rantau Asia Pasifik.

GNAA bertujuan untuk memotivasi dan meningkatkan kecemerlangan operasi selepas jualan bagi menambah pengalaman perkhidmatan pelanggan di seluruh dunia. Penghargaan diberikan kepada pengedar Nissan yang berprestasi terbaik berdasarkan satu standard yang merangkumi aspek seperti prestasi bahagian dan perkhidmatan, perkhidmatan pelanggan dan kepuasan serta kualiti pengurusan perniagaan.

“Kami berbangga kerana diiktiraf sebagai pengedar selepas jualan Nissan antara yang terbaik di rantau ini, dan ini merupakan kemenangan kali ketiga sejak 2017 yang menjadi bukti pendekatan pelanggan yang lebih fokus, dedikasi dalam prestasi perkhidmatan dan kerja berpasukan. Kami juga akan terus meningkatkaan mutu perkhidmatan secara konsisten dalam memberikan perkhidmatan sokongan kepada pelanggan,” kata Michael Yao Tsu-Wei, ketua jabatan selepas jualan di Tan Chong Ekspres Auto Servis (TCEAS).

“Anugerah ini merupakan tonggak baru bagi syarikat. Pasukan kami terutamanya di jabatan selepas jualan telah melakukan usaha terbaik untuk memberikan perkhidmatan kepada para pelanggan. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pasukan kami atas sokongan dan kerja keras mereka yang berterusan,” kata Christopher Tan, pengarah penjualan dan pemasaran Edaran Tan Chong Motor (ETCM), yang merupakan pengedar rasmi kenderaan Nissan di Malaysia.

Pusat servis Nissan kini kembali beroperasi seperti biasa, kecuali untuk lokasi yang dikenakan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD). Pelanggan boleh menempah menerusi aplikasi mobil DriveOn, laman web rasmi TCEAS, menghubungi talian khidmat pelanggan (1800 88 3838), atau pun terus menghubungi mana-mana pusat servis yang berdekatan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required