Perodua Myvi 2022 — tawaran bagi aksesori GearUp

Perodua Myvi 2022 — tawaran bagi aksesori GearUp

Seperti biasa, Perodua kalau lancarkan mana-mana model, mesti akan disertakan sekali dengan aksesori GearUp. Kadang-kadang, rekaannya terlalu melebih-lebih, misalnya seperti yang dapat kita lihat pada Ativa. Mujur, untuk Myvi facelift terbaru ini rekaannya agak santai dan tidak terlalu menonjol, tetapi kemas.

Tiada bodykit atau tambahan kemasan krom diberikan setakat ini, dengan varian AV memiliki panampilan paling sporty untuk Myvi baru ini. Aksesori GearUp untuk Myvi yang ditawarkan awal ini hanya ada beberapa, terdiri misalnya door visors luaran (pada harga RM150), nut pengunci roda (RM200), penghadang matahari magnetik (RM140), lapik kaki gelung dengan alas mesh (RM180) dan talam barangan (RM100).

Ada juga beberapa pilihan kosmetik, tentunya, seperti scuff plate pelapik pintu dengan pencahayaan (RM260) dan lampu merah untuk ruang kaki pemandu (RM240) untuk disepadanan dengan kemasan merah dalam kabin. Katalog GearUp seperti biasa akan datang sekali dengan pembalut kerusi.

Tidak ketinggalan, sistem peninjau tekanan tayar (RM430) turut disediakan, dan ada juga kerusi keselamatan kanak-kanak Perodua (RM680). Dashcam depan juga ada dengan harga RM500, tapi untuk AV ciri ini sudah didatangkan sebagai standard.

Jika anda ingin tahu lanjut berkaitan peningkatan dan pembaharuan yang dilakukan terhadap Myvi 2022, rujuk laporan pelancaran yang kami sediakan di sini.

GALERI: Gambar rasmi aksesori Gear Up untuk Perodua Myvi facelift 2022

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required