Seperti biasa, Perodua kalau lancarkan mana-mana model, mesti akan disertakan sekali dengan aksesori GearUp. Kadang-kadang, rekaannya terlalu melebih-lebih, misalnya seperti yang dapat kita lihat pada Ativa. Mujur, untuk Myvi facelift terbaru ini rekaannya agak santai dan tidak terlalu menonjol, tetapi kemas.

Tiada bodykit atau tambahan kemasan krom diberikan setakat ini, dengan varian AV memiliki panampilan paling sporty untuk Myvi baru ini. Aksesori GearUp untuk Myvi yang ditawarkan awal ini hanya ada beberapa, terdiri misalnya door visors luaran (pada harga RM150), nut pengunci roda (RM200), penghadang matahari magnetik (RM140), lapik kaki gelung dengan alas mesh (RM180) dan talam barangan (RM100).

Ada juga beberapa pilihan kosmetik, tentunya, seperti scuff plate pelapik pintu dengan pencahayaan (RM260) dan lampu merah untuk ruang kaki pemandu (RM240) untuk disepadanan dengan kemasan merah dalam kabin. Katalog GearUp seperti biasa akan datang sekali dengan pembalut kerusi.

Tidak ketinggalan, sistem peninjau tekanan tayar (RM430) turut disediakan, dan ada juga kerusi keselamatan kanak-kanak Perodua (RM680). Dashcam depan juga ada dengan harga RM500, tapi untuk AV ciri ini sudah didatangkan sebagai standard.

Jika anda ingin tahu lanjut berkaitan peningkatan dan pembaharuan yang dilakukan terhadap Myvi 2022, rujuk laporan pelancaran yang kami sediakan di sini.

GALERI: Gambar rasmi aksesori Gear Up untuk Perodua Myvi facelift 2022