Honda M’sia tawar diskaun hingga RM12k bagi promosi ‘Roaring Rewards’ sempena CNY 2022

Honda M’sia tawar diskaun hingga RM12k bagi promosi ‘Roaring Rewards’ sempena CNY 2022

Pejam celik pejam celik cepat saja sudah masuk tahun baharu 2022. Mungkin ada yang berimpian untuk memiliki kenderaan baharu pada tahun ini? Inilah masanya untuk anda merealisasikan impian berkenaan, tak lama lagi Tahun Baharu Cina (CNY) bakal diraikan, sudah tentu banyak syarikat pengeluar kereta bakal menganjurkan pelbagai promosi jualan menarik. Dan pastinya banyak diskaun menarik juga menanti anda.

Ini termasuklah Honda Malaysia yang sudah pun memulakan promosi ‘Roaring Rewards’ sempena CNY tahun ini. Sesuai dengan perkataan ‘roaring’ atau ngauman, tahun ini adalah tahun harimau dan promosi yang ditawarkan oleh Honda Malaysia memang ‘mengaum’.

Dengan kempen jualan “Roaring Rewards” dan “Reunion Ang Pow” untuk kenderaan yang didaftarkan pada Januari 2021, dengan jumlah penjimatan sehingga RM12,000 ditawarkan.

Klik untuk besarkan

Diskaun terbesar adalah melibatkan kereta buatan tahun 2021, dan ia bermula dari RM4,000 untuk City dan CR-V, RM5,500 untuk HR-V, RM7,000 untuk BR-V dan RM12,000 untuk Accord. Bagi kereta buatan tahun 2022, diskaun sebanyak RM1,000 untuk semua model, kecuali Accord yang menerima potongan sebanyak RM3,000.

Memang untung kalau beli kereta pada tempoh waktu sekarang, sudahlah ada diskaun yang ‘mengaum’, ditambah pula cukai jualan (SST) yang masih ‘bercuti’ sehingga 30 Jun ini. Kesemua barisan model Honda Malaysia di sini ialah unit pemasangan tempatan (CKD) yang dipasang di kilangnya di Melaka, sekaligus melayakkannya untuk mendapat sepenuh pengecualian bagi SST.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required