Volkswagen Malaysia umum rakan pengedarnya di seluruh negara kini merupakan pusat 3S atau 4S

Volkswagen Malaysia umum rakan pengedarnya di seluruh negara kini merupakan pusat 3S atau 4S

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mengumumkan semua wakil pengedarannya di negara ini kini adalah pusat 3S atau 4S. Ini adalah sebahagian daripada inisiatif Volkswagen Cares untuk meningkatkan pengalaman pemilikan bagi pelanggannya.

Buat masa ini, terdapat 17 rakan pengedar dan satu perkhidmatan penyelenggaran Volkswagen, yang terletak di kawasan strategik di seluruh negara, yang memberikan kemudahan jualan dan selepas jualan. Ia terdiri daripada 14 pusat 4S (jualan, selepas jualan, alat ganti, dan perkhidmatan baik pulih dan mengecat kenderaan), manakala lagi tiga pula ialah pusat 3S (jualan, selepas jualan dan alat ganti), serta satu pusat 2S (penyelenggaran dan alat ganti). Kesemua kumpulan pengedar ini dilengkapi kepakaran dan fasiliti untuk mengendalikan perkhidmatan baikpulih dan mengecat kenderaan).

Bagi memperkukuhkan lagi rangkaian pengedarannya, VPCM turut meneruskan kerjasama dengan rakan pengedar untuk meningkatkan kepuasan pengalaman dengan memberikan perkhidmatan pada tahap tertinggi, dan profesional. Ini terbukti dengan penarafan yang diberikan oleh para pelanggan menerusi Car.Advisor.

Di mana Volkswagen Malaysia memperoleh 4.93 mata dari lima mata penuh untuk pengalaman jualan menerusi Car.Advisor, sementara perkhidmatan selepas jualan pula menerima 4.76/5 mata – keputusan tahunan ini dikeluarkan pada April 2022.

Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter berkata, pihaknya percaya dengan pengalaman pemilikan yang lancar dan tidak dapat dilupakan oleh para pelanggan. “Perkhidmatan pelanggan membuatkan banyak perbezaan kerana ia meningkatkan pengalaman pemilikan. Kini dengan adanya rangkaian pusat 4S dan 3 S yang kukuh, kami dapat menyediakan kemudahan untuk para pemilik Volkswagen di seluruh negara.

“Kami juga mengamalkan ketelusan dengan kepuasan pelanggan kami kerana penilaian dan ulasan tersedia di tapak web Car.Advisor, dan ini mendorong kami dan rakan kongsi pengedar kami untuk terus menambah baik tawaran kami.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required