myTukar Auto Fair 2022 di Puchong — Audi Q5 dari RM1,152 sebulan, Audi A6 dari RM1,084 sebulan!

Dalam keadaan ketika ini yang mana pengeluaran kenderaan baru dari kilang terganggu akibat bekalan komponen yang tak cukup, pasaran kereta terpakai adalah pilihan yang menarik untuk dipertimbangkan, dengan pelbagai jenis kenderaan tersedia.

Betul, membeli kereta terpakai boleh jadi menakutkan dengan begitu banyak ketidakpastiannya, tetapi unit yang dijual ketika myTukar Auto Fair 2022 datang bersama kelebihan lain; semua unit telah diperiksa secara ketat untuk memastikan pelanggan dapat menikmati pembelian dan lega fikiran dengan pilihan tersebut. Antara kenderaan premium yang akan dijual di acara berkenaan ialah dua unit Audi ini — Q5 2.0L TFSI quattro dan A6 2.0L TSFI.

SUV Q5 ini dijual pada harga RM105,100 atas jalan tidak termasuk insuran, dengan bacaan meter 114,712 km. Datang dalam warna putih, unit ini boleh dimiliki dengan ansuran dari RM1,152 sebulan*.

Sebagai sebuah kenderaan myTukar Certified, Audi Q5 ini telah melalui pemeriksaan 160-poin untuk memastikannya tidak pernah terlibat dengan kerosakan akibat banjir, rosak akibat kebakaran atau terlibat dalam kemalangan terus. Luarannya, dalaman, bawah badan dan ruang enjin adalah bersih dan terjaga dari segenap aspek.

Q5 ini dilengkapi enjin 2.0 liter turbocas empat-silinder petrol yang menghasilkan 225 hp dari 4,500 rpm hingga 6,250 rpm dan 350 Nm tork dari 1,500 rpm hingga 4,500 rpm. Kuasa dihantar ke semua roda — ini model quattro — melalui transmisi automatik lapan-kelajuan.

Disebabkan ini sebuah SUV, maka ruang yang tersedia sangat besar. Untuk ruang barangan, kapasitinya adalah 540 liter tanpa kerusi barisan ketiga diturunkan. Antaramuka multimedia Audi MMI membolehkan sambungan Bluetooth, dengan audio disokong oleh sistem 10-pembesar suara. Dengan tingkat kemasan S Line ini, itu bermakna ruang dalamannya lebih sporty, misalnya untuk stereng dan kerusinya.

Jika inginkan model sedan, ada juga A6 2.0 TFSI 2014 ini untuk dinilai. Dijual pada harga RM98,900 atas jalan tidak termasuk insuran, dengan bacaan meter 124,327 km. Dalam warna kelabu metalik, ia boleh dimiliki dengan ansuran bulanan dari RM1,084*.

Sama seperti Q5 yang dinyatakan, unit ini juga telah melalui pemeriksaan ketat myTukar Certified, melibatkan pemeriksaan 160-poin. Unit ini juga dalam keadaan yang sangat baik untuk berada atas jalan, tanpa pernah terlibat dalam kemalangan teruk dan tiada kerosakan akibat kebakaran atau banjir. Ia juga telah dibersihkan secara penyeluruh, baik luaran, dalaman, bawah badan, ruang enjin dan lain-lain.

Ia datang dengan enjin 2.0L turbocas empat-silinder petrol yang sama, dengan janaan 180 hp pada 4,000 rpm dan 320 Nm tork pada 1,500 rpm. Kuasa disalurkan ke roda depan melalui transmisi automatik, dan rim bersaiz 18-inci menggunakan saiz tayar 245/45.

Di dalam, A6 2014 ini menggabungkan rekaan moden dan klasik, dengan antaramuka MMI menawarkan kemudahan kontemporari sementara penggayaan dalam kabin menggunakan material aluminium dan kayu. Penumpang belakang juga ada corong pendingin sendiri, dengan kelebihan kawalan pendingin empat-zon.

Jika anda ingin mencari kenderaan lain, jangan risau. Acara myTukar Auto Fair 2022, yang akan berlangsung dari 1-3 Julai ini bertempat di myTukar Retail Experience Centre di Puchong South ada menyediakan lebih daripada 1,000 unit kenderaan terpakai sebagai pilihan. Untuk kelegaan fikiran pelanggan, semua kenderaan ini telah diberikan myTukar Certified dan telah melalui pemeriksaan 160-poin untuk memastikannya bebas daripada sebarang masalah, kemalangan teruk, serta kerosakan akibat kebakaran atau banjir.

Selain itu, semua kenderaan dengan myTukar Certified telah diberikan baik pulih menyeluruh untuk memastikan keadaanya seperti baru. Setiap kereta ada rekod sejarah yang jelas, diperiksa setiap aspeknya termasuk bahagian enjin — tiada ada satu pun yang abaikan untuk memastikan kualiti pemanduan, dan tanpa sebarang kemalangan teruk atau pernah terlibat dalam banjir. Pemeriksaan 160-darjah termasuklah enjin, stereng, brek dan suspensi, transmisi dan klac, luaran dan dalaman, serta yang terakhir bawah badan dan bawah hud.

myTukar Auto Fair 2022 di Puchong — Audi Q5 dari RM1,152 sebulan, Audi A6 dari RM1,084 sebulan!

myTukar mempunyai pusat baik pulih canggih miliknya sendiri untuk melakukan kerja yang berkaitan terhadap kenderaan. Semua aspek luaran dan dalaman kenderaan, termasuk ciri elektroniknya, akan melalui baik pulih atau diperkemas mengikut standard “myTukar Certified Pre-Owned”. Baik pulih dilakukan di bawah pematuhan piawaian ketat kerana myTukar sentiasa mengutamakan keselamatan pelanggan.

Sebagai tambahan, setiap pembelian myTukar disertakan sekali dengan lanjutan jaminan selama setahun dan dua servis percuma, tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya anda berdepan sebarang masalah atau bertukar fikiran tentang kenderaan yang dibeli, anda hanya perlu pulangkannya tanpa sebarang pertanyaan diajukan kepada anda — melalui polisi jaminan pulangan wang lima-hari yang diberikan.

Urusan pembelian kenderaan menjadi sangat mudah kerana myTukar Experience Centres merupakan pusat sehenti yang memastikan perjalanan anda untuk membeli kenderaan berlangsung dengan mudah dan tidak rumit. Semua urusan dari pemeriksaan Puspakom, pendaftaran JPJ, permohonan pinjaman hinggalah kepada insuran, semuanya diuruskan oleh syarikat ini.

Jika anda membeli kenderaan di acara ini nanti, ganjaran sehingga RM800,000 juga menanti! Pembeli berpeluang untuk memenangi perjalanan ke Sydney, Australia dengan semua kos ditanggung. Anda juga akan menerima tawaran istimewa, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.88% untuk 150 tempahan pertama serta peluang untuk memenangi baucar dengan nilai sehingga RM1,000 melalui promosi Spin & Win.

myTukar Auto Fair 2022 di Puchong — Audi Q5 dari RM1,152 sebulan, Audi A6 dari RM1,084 sebulan!

Tidak lupa juga ada hadiah bernilai RM12,000 untuk cabutan bertuah eksklusif untuk dimenangi. Ini termasuklah iPhone 13, sebuah iPad, sebuah konsol Playstation, SmarTV Android, pembersih hampagas Xiomi Mi Robot serta pam air Karcher dan mesin kopi Nescafe Dolce Gusto.

Trak makanan turut akan berada di lokasi, membolehkah pengunjung boleh menikmati makanan dan minuman pilihan mereka dengan mudah. Prosedur penghindaran Covid-19 juga perlu diamalkan — pelitup muka adalah wajib sepanjang masa, tetapi penjarakan fizikal tidak lagi wajib. Kru acara akan kerap membersihkan keseluruhan lokasi serta permukaan yang kerap disentuh seperti kereta dan kemudahan umum untuk memastikan keselamatan terjamin.

myTukar Retail Experience Centre di Puchong South terletak di tepi LDP (Lot 14225, KM 3.8) sebelum plaza tol Puchong Barat, jika anda datang dari IOI Mall dan Bandar Puteri. Sebelum tol, di sebelah kiri anda. Kotak oren misteri yang dilihat di myTukar Plentong juga akan berada di beberapa kawasan seluruh negara, imbas untuk tahu lebih lanjut!

Maklumat lanjut boleh didapati melalui laman web rasmi myTukar, atau layari pilihan luas kenderaan yang ada ketika ini di inventori myTukar dan lihat tawaran yang diberikan. Datanglah ke myTukar Auto Fair at the myTukar Retail Experience Centre – Puchong South dari 1-3 Julai nanti, 9.30 pagi hingga 9 malam setiap hari.

Anda juga boleh menghubungi saluran berikut:

Telefon : 03-7890 4499
WhatsApp : +6018-2249999
Emel: [email protected]

myTukar Retail Experience Centre – Puchong South
Lot 14225, KM 3.8,
Lebuhraya Damansara–Puchong,
47100 Puchong, Selangor.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

Audi Q5 2.0L TFSI quattro 2014

Audi A6 2.0L TFSI 2014