ACE 2022: Kereta terpakai berkualiti tinggi myTukar — serahan segera, baucar RM1k jika tempah dan trade-in

ACE 2022: Kereta terpakai berkualiti tinggi myTukar — serahan segera, baucar RM1k jika tempah dan trade-in

Auto Car Expo (ACE) anjutan paultan.org bakal kembali tahun ini pada hujung minggu 5-6 November 2022 di Pusat Persidangan Setia City (SCCC). Untuk edisi kali ini, beberapa penaja juga turut ikut serta , seperti Petron, Yinson GreenTech dan myTukar.

Tidak hanya akan menampilkan barisan model kenderaan baru dari pelbagai jenama dan pengedar rasmi, ACE 2022 juga akan menampilkan model-model kereta terpakai dari inventori myTukar — sejumlah 50 buah kereta terpakai yang berkualiti tinggi akan dijual ketika acara ini kelak (senarainya lebih panjang di laman rasmi myTukar). Kelebihannya, kereta-kereta ini adalah stok tersedia, dan tidak memerlukan tempoh menunggu.

Akan turut disediakan adalah penilaian kenderaan di lokasi sekiranya anda berhasrat untuk membeli kereta lain dan trade-in kereta lama, dan ia hadir dengan tempoh harga tidak berubah selama 30-hari. Pastikan anda bawa geran kereta sedia ada. Dengan trade-in, anda akan menerima rebat segera bernilai RM1,000.

Pembelian kereta terpakai anda dari myTukar akan diserahkan ke rumah dalam tempoh seminggu, lengkapi dengan jaminan pulangan wang selama lima hari. Pembelian tersebut juga datang dengan jaminan setahun dan dua slot servis penyelenggaraan percuma.

ACE 2022: Kereta terpakai berkualiti tinggi myTukar — serahan segera, baucar RM1k jika tempah dan trade-in

Untuk ACE 2022, penganjur akan menawarkan baucar RM1,000 bagi 25 pelanggan terawal yang membuat tempahan kereta terpakai atau trade-in kenderaan mereka menerusi platform berkenaan. Mereka yang trade-in kenderaan akan menerima baucar RM500 masing-masing untuk V-Kool dan Blueair. Sementara 25 lagi pelanggan terawal yang membuat tempahan kereta terpakai akan menerima baucar RM500 untuk Dodomat dan RM500 untuk kerusi kanak-kanak Recaro. Jika anda trade-in kenderaan dan menempah kereta terpakai lain sekaligus, jumlah baucar akan meningkat kepada RM1,500.

Pengunjung ACE 2022 juga boleh memandu uji dan membeli kenderaan ketika acara, sama ada kereta baru atau terpakai, dan bakal ada banyak tawaran hebat diberikan. Lebih banyak perincian tawaran yang akan kami umumkan dalam masa terdekat, jadi terus perhatikan ruang ini. Tandakan kalender, dan jumpa hujung minggu 5-6 November 2022 di SCCC!

Ketahui lebih lanjut tentang ACE 2022 di sini, dan klik di sini untuk maklumat terperinci berkaitan promosi kereta terpakai myTukar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required