My50 Rapid KL – beli satu, percuma satu pada 11.11

My50 Rapid KL – beli satu, percuma satu pada 11.11

Untuk penduduk Lembah Klang yang mahu cuba menggunakan pengangkutan awam sebagai pengangkutan harian bagi mengurangkan kos sara hidup, inilah masanya untuk berbuat demikian. Rapid KL sedang menawarkan promosi beli satu, percuma satu untuk pas perjalanan bulanan My50 sempena dengan 11.11, seperti mana promosi B1F1 pada bulan lalu.

Pas perjalanan bulanan tanpa had untuk rangkaian bas dan tren kendalian Rapid KL ini hanya bernilai RM50 untuk dua orang. Untuk mengambil bahagian dalam promosi “My50 Buddy 2 Untuk 1” ini, pengguna baharu perlu memuat turun aplikasi perancang perjalanan Pulse dari Rapid KL untuk pendaftaran. Isi butiran diri menerusi aplikasi berkenaan untuk kedua-dua penerima pas ini. Jika permohonan berjaya, anda akan menerima e-mel pengesahan sebelum 11 November ini iaitu tarikh penebusan.

Penebusan boleh dilakukan di stesen LRT KL Sentral dan Hab Bas Pasar Seni pada 11 November ini.Kedua-dua penerima perlu ada ketika penebusan ini, dan perlu menunjukkan MyKad dan surat baucar bercetak. Pemohonan untuk mendapakan dua pas dalam satu harga ini sedang berlangsung sehingga 7 November ini. Maklumat penting, promosi ini hanya untuk pengguna baharu My50 sahaja. Selamat mencuba!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required