Honda Malaysia tawar rebat hingga RM4k sepanjang Mac 2023 – Accord, CR-V, City termasuk hatchback

Honda Malaysia tawar rebat hingga RM4k sepanjang Mac 2023 – Accord, CR-V, City termasuk hatchback

Selepas perayaan Tahun Baharu Cina, lebih kurang tiga minggu lagi bulan Ramadan pula bakal tiba dan pertengahan bulan hadapan, kita bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri pula. Sudah tentu ada di antara kita yang sedang ‘berangan’ untuk membawa kenderaan baharu balik ke kampung halaman.

Memahami kehendak itu, seperti musim perayaan lain, Honda Malaysia tidak ketinggalan untuk menawarkan kempen promosi, kali ini dengan “Kongsi Bersama Rewards” untuk sepanjang Mac 2023.

Kempen ini adalah untuk kereta yang didaftarkan pada Mac 2023, dengan jumlah penjimatan sehingga RM4,000. Ia bukanlah melibatkan stok lama, sebaliknya model tahun 2023 ‘fresh dari oven!’. Model yang mengambil bahagian ialah City, City Hatchback, Accord dan CR-V.

Klik untuk besarkan

Rebat terbesar pastinya untuk kereta bersaiz besar iaitu Accord yang merupakan sedan segmen-D dengan menerima penjimatan sehingga RM4,000. Diikuti dengan SUV CR-V yang menerima rebat sebanyak RM3,000.

Manakala kesemua lima varian City sedan – S, E, V, V-Sensing dan RS – menerima rebat sebanyak RM2,000, lebih RM1,000 berbanding yang ditawarkan kepada lima varian City Hatchback.

Kalau ikutkan rebat yang ditawarkan memanglah tidak banyak mana pun, tetapi untung jugalah sebab ia melibatkan kereta keluaran 2023, bukannya stok lama. Sama ada anda sedar atau tidak, insentif yang diberikan tidaklah seperti waktu pasca-pandemik yang pernah ditawarkan sebelum ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required