Promosi Honda Malaysia Mei 2023 — diskaun RM6k!

Promosi Honda Malaysia Mei 2023 — diskaun RM6k!

Masih di dalam bulan Raya ini, Honda Malaysia ada menjalankan kempen promosi “Sambut Bersama Bonus” sepanjang bulan Mei ini. Menariknya, ada antara promosi yang ditawarkan itu lebih baik daripada yang sebelumnya.

Kempen ini adalah bagi kereta yang didaftarkan sepanjang Mei 2023, dengan penjimatan keseluruhan sehingga RM6,000. Promosi ini adalah bagi kereta yang dipasang pada 2023, dan bukannya stok tahun sebelumnya. Model yang ditawarkan dalam promosi ini ialah City, City Hatcback, Accord dan CR-V.

Diskaun paling besar tentulah bagi kereta yang paling besar: Accord dalam segmen D menerima potongan sebanyak RM6,000. CR-V juga sama dengan diskaun RM6,000, jadi anda pilih yang mana?

Promosi Honda Malaysia Mei 2023 — diskaun RM6k!

Semua lima varian bagi sedan segmen B, City — S, E, V, V Sensing dan RS — menerima potongan RM3,000, sedikit lebih banyak berbanding diskaun RM2,500 yang diberikan untuk semua lima varian City Hatchback.

Jumlah penjimatan yang banya juga bagi unit kereta tahun 2023 yang diberikan oleh Honda ini. Dengan kos dan inflasi yang meningkat seperti yang sedang kita alami ketika ini, penjimatan yang diberikan sangat bermakna. Jika ingin memiliki kenderaan Honda, mungkin sekaranglah masanya. Pembiayaan sepenuhnya juga ada disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required