Sesuaikan pemilikan kenderaan Mercedes-Benz anda dengan Mercedes-Benz Financial Agility+

Pemilikan sebuah kenderaan Mercedes-Benz itu sendiri adalah satu pengalaman yang sangat memuaskan, dan Mercedes-Benz Financial meletakkan sasaran untuk memberikan lebih fleksibiliti kepada pengalaman pemilikan melalui pakej Agility+, yang juga boleh memberikan lebih nilai kepada pengalaman pemilikan anda.

Untuk tempoh yang terhad, Mercedes-Benz Financial kini menawarkan pakej Agility+ untuk beberapa model tertentu, yang juga akan datang bersama empat pakej servis untuk memudahkan lagi pemilikan kenderaan anda.

Ia ditawarkan untuk model Mercedes-Benz A 200, C 200, C 300, E 200, GLA 200, GLA 250, AMG GLA 35, serta juga model elektrik penuh EQA250 dan EQS 500. Klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan tawaran untuk model-model ini.

Apabila anda mencari sebuah kereta mewah yang terbaik, Mercedes-Benz S-Class adalah antara pilihannya. Untuk model S 580e, Mercedes-Benz Financial melalui pakej Agility+ menawarkan jaminan lima tahun bersama pakej servis sembilan kali. Klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan Agility+ untuk model S-Class.

Sebagai satu cabang kembangan kepada Agility Financing, Agility+ membawa lebih fleksibiliti kepada pembiayaan kenderaan Mercedes-Benz pilihan anda dengan termasuk sekali pakej servis, sambil menjaga nilai masa hadapan kenderaan tersebut apabila tempoh pemilikan anda sudah tamat.

Fleksibiliti adalah kata penting di sini, dan apa yang perlu anda lakukan cuma pilih pelan tempoh bayaran semula serta jumlah jarak batuan tahunan model yang anda mahukan, dan kemudiannya tentukan bayaran pendahuluan untuk menentukan jumlah bayaran semula bulanan. Keputusan seterusnya yang perlu anda buat adalah waktu tempoh pemilikan sudah tamat, iaitu sama ada anda mahu bayar jumlah keseluruhan, sambung tempoh pemilikan atau kembalikan kenderaan.

Bersedia untuk memiliki sebuah Mercedes-Benz baru melalui Agility+, dan nikmati lebih fleksibiliti? Klik pautan di atas untuk mengetahui lebih lanjut.