Penebusan mata ganjaran Mesra kini diperluaskan ke gedung dalam talian Petronas Shop menerusi Setel

Penebusan mata ganjaran Mesra kini diperluaskan ke gedung dalam talian Petronas Shop menerusi Setel

Untuk pelanggan Petronas yang ingin membeli-belah di Petronas Shop, kini boleh menggunakan mata ganjaran Mesra bagi tujuan membeli barangan yang diingini di menerusi gedung barangan dan pakaian gaya hidup aktif dalam talian tersebut. Apa yang perlu anda lakukan, hanya tebus mata ganjaran Mesra menerusi aplikasi Setel.

Diperkenalkan sebagai ciri baharu yang ditambah menerusi Program Kesetiaan Mesra sedia ada, di mana pelanggan diberi mata ganjaran bukan sekadar untuk mengisi petrol di stesen Petronas dan membuat pembelian di Kedai Mesra semata-mata. Tetapi kini mata ganjaran Mesra tersebut boleh digunakan untuk membayar produk dan perkhidmatan yang ditawarkan menerusi Petronas Shop.

Inisiatif ini diselaraskan dengan misi Setel sebagai platform mudah alih yang bersasar untuk memudahkan pelanggan dengan inovasi mobiliti yang lebih baik dan inklusif, menerusi penyediaan pilihan pembayaran baharu bagi pelanggan untuk menggunakan mata ganjaran Mesra mereka untuk membeli-belah bagi barangan Petronas menerusi aplikasi Setel.

Penebusan mata ganjaran Mesra kini diperluaskan ke gedung dalam talian Petronas Shop menerusi Setel

Klik untuk besarkan imej

“Kami berharap kaedah pembayaran baharu ini akan membolehkan pelanggan menikmati ekosistem penawaran Setel yang holistik, di mana mereka boleh menebus dan membayar dengan mata ganjaran Mesra untuk produk dan perkhidmatan kami, sementara kami meneruskan usaha menyampaikan pilihan barangan dalam segmen gaya hidup aktif yang mampu dibeli dan diperoleh semua,” kata Ketua Pegawai Eksekutif PETRONAS Shop, Faizal Sulaiman.

Pelanggan yang menggunakan mata ganjaran Mesra semasa membuat pembelian di Petronas Shop hanya perlu memilih mata ganjaran Mesra sebagai cara pembayaran dan langkah ini boleh ditambah nilai dengan pembayaran talian juga, sekiranya baki mata ganjaran mereka tidak mencukupi.

Sebagai usaha untuk memberi ganjaran kepada pelanggan setia, Petronas Shop telah memperkenalkan tawaran istimewa untuk ahli Mesra peringkat Junior ke Hero di aplikasi Setel pada awal tahun ini. Para pelanggan tersebut dapat memperoleh akses eksklusif dan diskaun bergantung pada kategori keahlian mereka . Langkah ini membolehkan pelanggan menikmati lebih manfaat melalui penggunaan kerap aplikasi Setel bagi jangka masa panjang.

Bersempena dengan pelancaran ini, Petronas Shop akan mengadakan peraduan di mana 10 pelanggan pertama yang menebus sebanyak 30,000 mata ganjaran Mesra di Petronas Shop berpeluang memenangi 10,000 mata ganjaran Mesra tambahan. Peraduan ini berlangsung dari 8 hingga 17 September 2023.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required