Petron Fuel UP & Sweep with MyDebit – menangi barangan runcit, ganjaran Petron Miles hingga RM200k

Petron Fuel UP & Sweep with MyDebit – menangi barangan runcit, ganjaran Petron Miles hingga RM200k

Petron sedang menganjurkan peraduan Petron Fuel UP & Sweep with MyDebit yang membuka peluang kepada para pelanggan setianya untuk memenangi bekalan barangan runcit atau ganjaran mata Petron Miles bernilai sehingga RM200,000.

Peraduan ini bermula sejak 1 September lalu dan berakhir pada 30 November 2023. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah membuat pembayaran dengan menggunakan kad MyDebit untuk mengisi minyak petrol di mana-mana stesen Petron dengan RM50 secara kumulatif dan jangan lupa untuk meleretkan sekali kad Petron anda atau menggunakan aplikasi Petron. Menurut Petron, tiada tahanan RM200 jika menggunakan kad MyDebit untuk berbelanja di stesen minyak ini.

Kemudian, jangan lupa untuk mengambil gambar resit pembayaran dan imbas kod QR untuk penyertaan. Hantarkan penyertaan anda itu menerusi aplikasi WhatsApp di talian +6019 930 9305 dengan mesej “MyDebit”. Mudah bukan?

Banyak hadiah menarik menunggu pemenang peraduan Petron Fuel UP & Sweep with MyDebit ini. Hadiah utama berupa barangan runcit bernilai RM3,000, manakala hadiah bulanan berupa mata ganjaran P-Miles bernilai RM300 setiap satu.

Jangan lupa untuk menyertai peraduan Petron Fuel UP & Sweep with MyDebit ini, manakala tahu, anda bakal diumumkan sebagai salah seorang pemenang bertuah. Maklumat lanjut sila layari www.petron.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required