Carro Care – myTukar jenamakan semula rangkaian selepas jualan, kerjasama Jardine Cycle & Carriage

Carro Care – myTukar jenamakan semula rangkaian selepas jualan, kerjasama Jardine Cycle & Carriage

Carro, syarikat induk myTukar dan platform kereta terpakai dalam talian terbesar dan paling menguntungkan di Asia Tenggara, telah memperkenalkan Carro Care, sebuah perniagaan perkhidmatan selepas jualan yang dijana oleh keupayaan teknologi proprietari.

Langkah ini adalah sebahagian daripada kerjasama strategik bernilai USD$60 juta (RM284 juta) dengan Jardine Cycle & Carriage (JC&C), salah satu pemain automotif serantau dengan kepakaran mendalam yang relevan dalam pasaran perkhidmatan selepas jualan.

Carro Care – myTukar jenamakan semula rangkaian selepas jualan, kerjasama Jardine Cycle & Carriage

Singapura dan Malaysia akan menjadi tumpuan awal Carro Care dengan pelancaran pertamanya di Malaysia. Dengan ini, pusat-pusat baik pulih dan servis kereta myTukar akan dijenamakan semula dan dilengkapi dengan teknologi menyeluruh Carro.

“Para pelanggan mencari kejujuran, kualiti, dan ketelusan dalam perkhidmatan selepas jualan untuk kereta sama ada untuk penyelenggaraan berkala atau pembaikan segera. Kami yakin bahawa Carro Care dapat memberikan apa yang diperlukan oleh pelanggan dan termasuk kemudahan berasaskan teknologi dan perkhidmatan terbaik yang tidak dapat disaingi pada harga yang lebih berpatutan,” kata SV Balasubramaniam yang baru dilantik sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Carro Care.

Tambah beliau, “Pelanggan akan dapat tahu harga yang telus untuk perkhidmatan yang mereka perlukan dengan terlebih dahulu, serta rekod komprehensif tentang sejarah perkhidmatan dan lawatan mereka dengan kami. Carro Care pasti akan memperkukuhkan lagi tawaran kami yang
sedia ada kepada pelanggan.”

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Carro, Aaron Tan, pula berkata, “Melalui kerjasama dengan JC&C, kami yakin bahawa kami boleh terus mendahului dan memperkukuhkan industri ini di samping menambah baik proses pemilikan kereta secara menyeluruh bagi pelanggan kami.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required