Suzuki Cars Malaysia lancar pusat 3S pertama di Johor

Suzuki Cars Malaysia lancar pusat 3S pertama di Johor

Baru-baru ini Naza Eastern Motors telah melancarkan pusat 3S Suzuki yang pertama di Johor, yang terletak di Permas Jaya. Pembukaan fasiliti baharu ini, serentak dengan pelancaran Swift Sport Silver Edition, turut menyaksikan pengenalan Suzuki Lifestyle Corner, ruang khas untuk peminat Suzuki.

Suzuki Lifestyle Corner membolehkan para pemiliknya ‘menyuaipadankan’ Jimny atau Swift Sport mereka dengan pelbagai aksesori dan cenderahati rasmi Suzuki. Dengan kawasan seluas 7,252 kaki persegi, fasiliti ini menempatkan ruang pameran yang boleh mempamerkan sehingga enam unit kenderaan, serta pusat servis yang boleh mengendalikan sehingga 12 kenderaan sehari.

“Kami telah memulakan perjalanan untuk mencipta ruang yang benar-benar memenuhi semangat Suzuki, direka dengan teliti untuk memberikan pelanggan kami yang dihargai pengalaman yang benar-benar mengasyikkan.

“Pusat 3S di Permas Jaya bersedia untuk menjadi rumah kedua bagi keluarga Suzuki Cars di Johor, mencerminkan persekitaran mesra dan mesra bilik pameran Petaling Jaya,” kata Mohamad Irwan Shahril, Ketua Pegawai Eksekutif Naza Eastern Motors.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required