Porsche Pre-Owned Cars Day di JB, Penang dari 18-19 Nov — baucar Porsche Lifestyle RM3,000

Porsche Pre-Owned Cars Day kembali lagi ke wilayah utara dan selatan Semenanjung, dan bakal berlangsung di kedua-dua Porsche Centre Penang dan Porsche Centre Johor Bahru pada hujung minggu 18-19 November bermula 10 pagi hingga 5 petang.

Dengan pelbagai barisan kenderaan daripada jenama kereta sport berprestasi tinggi Jerman, semuanya tersedia untuk anda dekati sempena Porsche Pre-Owned Cars Day ini. Sama ada model ikonik 911, Macan yang versatil, kereta sports untuk lima penumpang Cayenne atau model elektrik Taycan, kereta Porsche impian anda sedia menanti di kedua-dua Porsche Centre terlibat.

Sudah menemui Porsche yang sesuai dengan gaya hidup anda? Buat tempahan untuk Porsche impian anda di acara ini dan nikmati ganjaran baucar Porsche Lifestyle bernilai RM3,000, atau pembesar suara 911.

Ketika anda membuat tempahan dan ingin trade-in kenderaan anda, tidak kira jenama dan bukan hanya untuk model Porsche, anda juga akan menerima baucar Porsche Lifestyle bernilai RM1,000. Jadualkan temujanji untuk membuat pemeriksaan ke atas kenderaan anda pada hari tersebut melalui program penilaian dengan cara mendaftar di sini.

Hanya dibawakan secara eksklusif sempena Porsche Pre-Owned Cars Day, nikmati semua kelebihan ini dengan mendaftar kehadiran anda bersama Porsche Centre Penang atau Porsche Centre Johor Bahru dan berkunjunglah ke sana pada 18-19 November untuk langkah pertama memiliki kereta Porsche impian anda.