KLIMS24 bakal kembali pada 5-11 Disember di MITEC

KLIMS24 bakal kembali pada 5-11 Disember di MITEC

Persatuan Automotif Malaysia (MAA) sebelum ini telah mengumumkan yang pameran KLIMS akan dianjurkan kembali, selepas kali terakhir diadakan pada tahun 2018. Pagi ini, dalam taklimat bersama media berkaitan prestasi jualan kenderaan bagi 2023, tarikh dan tempat bagi penganjuran KLIMS24 telah didedahkan.

Bakal beralangsung dari 5-11 Disember 2024 bertempat di Pusat Perdagangan dan Pameran Antarabangsa Malaysia (MITEC), namanya juga telah ditukar kepada Kuala Lumpur International Mobility Show (sebelum ini Motor Show).

Pameran ini bagaimanapun masih kekal sebagai sebuah aktiviti yang dipacu penjenamaan dan bukannya jualan kenderaan. Maka pengunjung boleh menjangkakan semangat pameran yang sama seperti apa yang pernah dilihat dalam edisinya yang terdahulu.

Enam tahun telah berlalu selepas kali terakhir KLIMS dianjurkan. Kembalinya penganjuran pameran ini pertama kali dikongsikan tahun lalu oleh Presiden MAA ketika itu, Datuk Aishah Ahmad. Jumpa nanti di KLIMS24.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required