Pembiayaan Agility+ Mercedes-Benz — pakej servis tambahan, kredit pengecasan hingga 29 Februari

Ingin miliki kenderaan baharu dari Mercedes-Benz, tetapi tidak mahu terkongkong dengan syarat perjanjian sewa beli konvensional? Jika ya, anda boleh mempertimbangkan Agility+, sebuah pelan bayaran ansuran inovatif yang memberikan anda lebih banyak kemudahan dan lebih fleksibel.

Ditawarkan oleh Mercedes-Benz Financial Malaysia, Agility+ memberikan pelbagai kelebihan dan manfaat. Paling utama, anda boleh menikmati bayaran ansuran bulanan yang lebih rendah kerana anda tidak perlu membayar untuk keseluruhan harga kenderaan, sebaliknya hanya untuk tempoh dan jarak yang anda rancang untuk gunakan sahaja.

Anda juga tidak perlu risau tentang susut nilai harga jualan semula, kerana Agility+ melindungi anda melalui Nilai Masa Depan Dijamin, semuanya berdasarkan tempoh penggunaan serta jarak perbatuan yang anda pilih.

Pelan Agility+ juga menampilkan pelbagai pilihan perjanjian yang lebih fleksibel. Pada penghujung tempoh pajakan, anda akan diberikan pilihan untuk selesaikan, lanjutkan atau pulangkan kenderaan. Jika anda berhasrat untuk menyimpan kenderaan Mercedes-Benz tersebut, anda boleh memilih untuk selesaikan dan bayar baki nilai yang masih tertunggak, dan jadi pemilik sepenuhnya.

Pembiayaan Agility+ Mercedes-Benz — pakej servis tambahan, kredit pengecasan hingga 29 Februari

Jika anda memilih untuk panjangkan tempoh pajakan, anda boleh melanjutkan pelan bayaran balik untuk menampung baki nilai tertunggak bagi tahun-tahun ke depannya. Akhir sekali, jika anda memilih untuk pulangkan kenderaan, anda hanya perlu serahkan kereta kembali kepada Mercedes-Benz tanpa apa-apa tanggungan lain. Melalui pilihan ini, anda bebas untuk menaik taraf kepada model Mercedes-Benz yang lebih baharu bagi setiap tiga atau lima tahun.

Dan ada lagi: turut termasuk dalam pakej Agility+ ialah MobilityPlus. Disediakan untuk dua tahun pertama pelan, ia menjamin adanya kereta gantian sekiranya kereta anda perlu menjalani servis atau tuntutan jaminan melebihi 48 jam. Selain itu, program ini turut melibatkan dua pakej servis untuk menampung servis berjadual yang diperlukan.

Untuk menjadikannya lebih menarik, syarikat ini menawarkan lebih banyak kelebihan dengan Agility+ sepanjang tempoh musim perayaan ini, dengan menyediakan sokongan insurans tahun pertama (dihadkan kepada 55% NCD) untuk model C 200, E 200, E 300, EQA, EQB, EQC, EQE dan EQS.

Pembiayaan Agility+ Mercedes-Benz — pakej servis tambahan, kredit pengecasan hingga 29 Februari

Promosi perayaan ini juga meningkatkan jumlah pakej servis bagi beberapa model, dengan A 200, A 250, GLA 200, GLA 250, GLA 35, GLC 300 dan C 300 menerima empat pakej servis. Jika anda memilih S 580e, anda akan mendapatkan sembilan pakej servis. Model yang tidak dinyatakan di sini turut menerima dua pakej servis untuk menampung servis berjadual dengan Agility+.

Model dengan elektrifikasi juga berpeluang menerima kredit pengecasan, dengan EQA, EQB, EQC dan EQE menerima kredit pengecasan bernilai RM900. Pilih EQS atau EQS SUV dan anda akan menerima sehingga RM1,200 kredit pengecasan tersebut.

Dengan semua kelebihan ini, Agility+ merupakan cara paling menarik untuk membiayai kenderaan Mercedes-Benz anda. Tetapi anda perlu cepat, kerana kempen dengan kelebihan tambahan ini hanya sah sehingga 29 Februari 2024 sahaja. Ketahui lebih lanjut tentang pajakan fleksibel yang ditawarkan oleh Agility+.

Tertakluk kepada terma dan syarat.