Mercedes-Benz Luxury Like No Other di NZ Wheels, Bangsar 3-7 April – pandu uji, pameran model baru

Mercedes-Benz Luxury Like No Other di NZ Wheels, Bangsar 3-7 April – pandu uji, pameran model baru

Hari ini Mercedes-Benz Malaysia telah melancarkan beberapa model mewah dan berprestasi untuk pasaran tempatan, termasuk Mercedes-AMG S 63 E Performance W223, GLS 450 4Matic, Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic dan Mercedes-AMG GT63S E Performance F1 Edition. Kemudiannya, pra tonton awal juga dibuat untuk Mercedes-AMG A 35 Sedan facelift, CLE 300 4Matic Coupé dan Mercedes-AMG C 43 4Matic.

Jika berminat dengan model-model baru ini, anda juga boleh menyaksikannya terus di hadapan mata semasa acara yang dianjurkan oleh NZ Wheels di pusat pameran mereka di Bangsar, bermula hari ini hingga Ahad, 7 April dan dibuka kepada semua.

Selain pameran model-model baru, mereka juga menyediakan unit pandu uji yang terdiri daripada model-model tertentu, sepanjang acara berlangsung. Ini termasuklah AMG SL 43, AMG EQE 53, AMG EQS 53, AMG A 45, AMG CLA 45, EQS 580 SUV, GLS 450 dan AMG GLE 53 Coupé.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required