Selamat Hari Raya Aidilfitri 2024, Maaf Zahir & Batin daripada kami di paultan.org dan Honda Malaysia

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2024, Maaf Zahir & Batin daripada kami di paultan.org dan Honda Malaysia

Sempena menyambut Hari Raya tahun ini, kami di paultan.org bersama dengan Honda Malaysia ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir & Batin kepada semua pembaca. Semoga Raya tahun ini membawa lebih banyak makna dan kemaafan antara kita semua.

Untuk itu, kami juga menyediakan sebuah bingkisan khas berupa sebuah drama pendek sebagai hiburan sekaligus ingatan kepada semua. Seperti tahun-tahun lalu, kisah tahun ini masih mengikuti cerita Jo, yang lebih banyak meluangkan masa untuk kerjaya dan terlupa untuk bertanya dan prihatin terhadap kawan sekerjanya, Kamal. Kadang-kadang kita terlepas pandang terhadap rakan-rakan dan orang sekeliling kita.

Dalam kesibukan kita menjalani hidup yang deras arusnya, jangan terlupa untuk mengambil berat tentang saudara mara dan sahabat handai yang mungkin kurang bernasib baik dan selalu berasa tawar hati dan memendam rasa setiap kali tiba Hari Raya. Rangkul dan raikan semua dengan penuh kehangatan di musim perayaan ini.

Untuk mengetahui selanjutnya kisah Jo dan Kamal, tontoni video pendek sempena Hari Raya Aidilfitri 2024 yang kami sediakan ini. Tidak lupa, kami juga ingin mengingatkan anda supaya sentiasa berhati-hati di jalan raya. Pastikan semuanya sudah dipersiap untuk pastikan perjalanan lancar dan juga menggembirakan. Bertenang, mainkan lagu raya dan nikmati perjalanan anda. Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami dan Honda Malaysia!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required