Pemenang cabutan bertuah EON & Sahabat Autofest 2024 bawa pulang sebuah Proton S70 Flagship

Pemenang cabutan bertuah EON & Sahabat Autofest 2024 bawa pulang sebuah Proton S70 Flagship

EON mengadakan rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri di ibupejabatnya di Glenmarie, hari ini. Kesempatan itu turut digunakan untuk mengumumkan pemenang bagi cabutan bertuah EON & Sahabat Autofest 2024.

Pemenang hadiah utama ialah Siti Khairunadia Mohd Sharifuddin Paloh, yang berusia 21 tahun dari Johor Bahru dan membeli Proton Saga 1.3 Standard ketika acara EON & Sahabat Autofest 2024 yang diadakan pada 1-3 Mac lalu. Beliau membiayai pembelian kereta tersebut melalui platform pembiayaan digital baru EON. Hadiahnya? Sebuah Proton S70 Flagship.

“Saya tidak pernah membayangkan akan terpilih sebagai pemenang hadiah utama ini ketika membuat tempahan Saga tempohari. Saya sangat gembira dengan ganjaran yang diterima ini,” ujar Siti Khairunadia.

CEO EON, Akkbar Danial menyerahkan Proton S70 Passion Red yang dimenangi Siti Khairunadia dan empat lagi hadiah cabutan bertuah kepada pemenang lain, dengan barangan seperti pembersih hampagas Dyson dan iPad. Jumlah keseluruhan hadiah yang ditawarkan ialah RM100,000.

Pemenang cabutan bertuah EON & Sahabat Autofest 2024 bawa pulang sebuah Proton S70 Flagship

“Kami berbesar hati dengan kejayaan EON & Sahabat Autofest 2024. Kami mencatatkan rekod jualan sebanyak 650 unit, yang mana angka tersebut 30% melebihi sasaran. Kami mengucapkan terima kasih kepada semua yang hadir, dan berharap pelanggan akan terus memberikan sokongan kepada kami sebagai pengedar kenderaan pelbagai jenama terbesar di negara ini,” ujar Akkbar.

EON merupakan sebuah anak syarikat DRB-Hicom mungkin sinonim dengan jenama Proton. Tetapi syarikat itu juga turut mengedarkan kenderaan lain seperti Mitsubishi Motors, Audi, Volkswagen, smart, Isuzu, Daihatsu, Honda, Modenas dan Kawasaki.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required