Mercedes-Benz Certified Pre-owned Carnival di KL, P. Pinang dan JB, 17-19 Mei — 300 kereta menanti

Mercedes-Benz Certified Pre-owned Carnival di KL, P. Pinang dan JB, 17-19 Mei — 300 kereta menanti

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) telah umumkan penganjuran acara Mercedes-Benz Certified Pre-owned Carnival hujung minggu ini yang akan diadakan di beberapa lokasi di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Johor Bahru bermula 17 hingga 19 Mei 2024. Acara ini akan menyaksikan 300 unit terpakai Mercedes-Benz akan dijual sepanjang tiga hari berlangsung.

Tiga lokasi yang dimaksdukan ada seperti berikut:

  • Kuala Lumpur – Carro Puchong South
  • Penang – Juru Auto City
  • Johor Bahru – Eco Galleria

Untuk menjadikannya lebih menarik, MBM turut menawarkan pilihan trade-in, serta pemeriksaan trade-in percuma bersama Carro. Turut ditawarkan ialah skim pembiayaan Young Star Agility+ yang memberikan pelanggan kredit pengecasan sebanyak RM1,200 untuk model elektrik EQ, sehingga RM6,400 bagi sokongan insurans dan sehingga RM888 kredit Touch ‘n Go, serta pilihan tamat perjanjian yang fleksibel dengan nilai masa depan yang dijamin untuk kereta yang ditawarkan.

Sebagai tambahan, ada juga tawaran tempoh terhad berupa pemasangan filem penapis haba percuma bagi 50 pelanggan terawal serta baucar aksesori, serta peluang untuk memenangi hadiah bernilai sehingga RM10,000 dalam cabutan bertuah. Layari laman web Mercedes-Benz Malaysia untuk maklumat lanjut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required