Perodua anjur cabaran jualan di Malaysia Autoshow 2024 – Aruz dengan rebat tunai RM2k, e-baucar RM350

Perodua anjur cabaran jualan di Malaysia Autoshow 2024 – Aruz dengan rebat tunai RM2k, e-baucar RM350

Perodua antara jenama automotif yang akan menyertai Malaysia Autoshow 2024 yang berlangsung pada minggu hadapan, dengan membawakan “cabaran jualan dua jam” dan bakal mempamerkan teknologi penggerak hibrid mereka di sana.

Bagi tawaran cabaran jualan dua jam, pengunjung berpeluang menempah, mendaftar dan memandu pulang mana-mana model Perodua secara terus dan juga banyak tawaran menarik yang bakal diberikan.

Tawaran eksklusif sempena Malaysia Autoshow 2024 termasuklah e-baucar bernilai RM350, sementara bagi yang membeli Aruz menerusi acara berkenaan bakal menerima rebat tunai bernilai RM2,000 dan jika pembeli membuat urusan jual-beli atau trade-in, mereka bakal menerima pakej servis percuma selama dua tahun. Bukan itu sahaja, pembelian Aruz menerusi acara tersebut juga diberikan aksesori GearUp secara percuma.

Malaysia Autoshow 2024 bakal berlangsung pada 22 hingga 26 Mei ini bertempat di Malaysia Agro Exposition Park (MAEPS) di Serdang, Selangor, dari jam 10 pagi hingga 10 malam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required