Mitsubishi meriahkan Malaysia Autoshow 2024 hingga 26 Mei – aktiviti menarik, rebat, tawaran jual-beli

Mitsubishi meriahkan Malaysia Autoshow 2024 hingga 26 Mei – aktiviti menarik, rebat, tawaran jual-beli

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) turut mengambil bahagian dalam Malaysia Autshow 2024 yang sedang berlangsung sehingga Ahad, 26 Mei ini. Jenama ini menyediakan pelbagai aktiviti menarik, bersama pelbagai tawaran untuk pelanggan yang menempah model Mitsubishi terpilih sepanjang acara ini.

Terletak di Dewan A1 di Taman Ekspo Agro Malaysia Serdang (MAEPS) dengan tema Outdoor Camping Adventure, rerurai (booth) Mitsubishi bertujuan untuk menawarkan “suasana semulajadi, dengan peluang melepaskan diri dari kesibukan dalam kehidupan seharian dan juga menikmati ketenangan yang hebat”, kata MMM.

Di reruai MMM ini, antara aktiviti menarik yang disediakan termasuklah demostrasi membuat kopi bagi penggemar kopi, demostrasi memasak untuk aktiviti perkhemahan dan serta cabaran menghidupkan unggun api.

Untuk pelanggan yang membuat tempahan mana-mana model Mitsubishi terpilih dalam acara ini, rebat sehingga RM7,000 diberikan di samping tawaran jual-beli eksklusif berserta beg storan Thous Winds bernilai RM400; tertakluk pada terma dan syarat. Selain itu, pelbagai produk gaya hidup Mitusubishi juga dijual di sini.

Ini termasuk juga dengan diskaun 20% untuk pakej rak bubung Thule bernilai RM5,000, dan pelanggan yang beli barangan ini di reruai MMM berpeluang menikmati bag sandang Thule Tact lima liter bernilai RM500, secara percuma. Selain itu, diskaun sebanyak 20% turut diberikan untuk barangan gaya hidup Montanic, bersama diskaun 30% ujtuk pakej perkhemahan Tryeler di tapak khemah Treegrow bernilai RM90 setiap seorang.

Bukan itu sahaja, pengunjung di rerurai MMM juga boleh mengambil bahagian dalam pelbagai permainan yang disediakan yang turut menawarkan hadiah menarik termasuk pakej perkhemahan Tryveler, beg shuttle Thule, barangan gaya hidup Montanic, lampu perkhemahan mudah alih, sanitasi dan banyak lagi.

Untuk hujung minggu ini, ada selebriti tempatan yang bakal membuat penampilan istimewa di reruai MMM iaitu Izzue islam pada Sabtu (25 Mei) dari 1 tengahari hingga 3 petang, dan Anas Ridzuan pada Ahad (26 Mei) dari 2 petang hingga 4 petang. Pengunjung juga boleh menikmati popcorn dan kopi percuma sepanjang hujung minggu ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required