Projek LRT3: Dua lorong di Persiaran Kerjaya arah Subang ditutup berselang-seli pada 15 Jun-30 Nov

Projek LRT3: Dua lorong di Persiaran Kerjaya arah Subang ditutup berselang-seli pada 15 Jun-30 Nov

Setia Utama LRT 3 Sdn Bhd selaku pihak kontraktor bagi projek Transit Aliran Ringan 3 (LRT3) telah memaklumkan bahawa dua lorong di Persiaran Kerjaya (arah Subang), bertentangan dengan CIMB Bank Glenmarie, Jalan Pensyarah U1/28 akan ditutup berselang-seli mulai esok (15 Jun) sehingga 30 November 2024. Penutupan laluan tersebut hanya dilakukan dari jam 10 malam hingga 5 pagi pada setiap Isnin hingga Sabtu.

Sepanjang penutupan laluan berkenaan, pengguna yang datang dari arah Lebuhraya Guthrie dan Jalan Subang (arah Subang) menghala ke Subang akan dilencongkan ke Jalan Kontraktor U1/14, Jalan Majistret U1/26, Jalan Hakim U1/24 sebelum kembali ke Persiaran Kerjaya. Sila rujuk peta di atas untuk mengetahui laluan yang terlibat.

“Kami memohon maaf atas sebarang kesulitan yang berlaku kepada orang ramai. Untuk pertanyaan, sila hubungi talian bantuan LRT3 di 1-800-18-2585 dari Isnin hingga Jumaat, “kata kenyataan yang dikeluarkan itu.

Perkhidmatan LRT3 atau akan dikenali sebagai LRT Laluan Shah Alam ini melibatkan jajaran sepanjang 37.8 km ini. Ia menghubungkan Bandar Utama di Petaling Jaya ke Johan Setia di Klang. Bandar Utama merupakan salah satu hentian bagi MRT Laluan Kajang, manakala salah satu stesen pertukarannya terletak di Glenmarie iaitu bagi LRT Laluan Kelana Jaya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required