Peluang menangi Mitsubishi Triton dengan berkunjung ke Rainforest World Music Festival di Sarawak

Peluang menangi Mitsubishi Triton dengan berkunjung ke Rainforest World Music Festival di Sarawak

Jika anda merancang untuk memeriahkan acara Rainforest World Music Festival (RWMF) 2024 di Sarawak yang berlangsung mulai hari ini sehingga 30 Jun, anda berpeluang memenangi Mitsubishi Triton AT Premium.

Di mana Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) bekerjasama dengan penganjur RWMF iaitu Sarawak Tourism Board bagi memberikan pengunjung peluang untuk memenangi trak pikap tersebut dengan hanya dengan menghadiri acara tersebut.

Apa yang perlu anda lakukan ialah membeli tiket RWMF dan menghadiri acara berkenaan yang berlangsung d Perkampungan Budaya Sarawak di Kuching pada tarikh yang dinyatakan itu. Pengunjung juga dijemput untuk memeriahkan booth kendalian MMM yang terletak di Garden Terrace, di hadapan Chinese farmhouse.

Peluang menangi Mitsubishi Triton dengan berkunjung ke Rainforest World Music Festival di Sarawak

MMM turut mengkhabarkan berita baik bahawa pelanggan yang menempah model terpilih dalam acara ini, akan ditawarkan rebat hingga RM7,000 atau program kadar faedah rendah dengan rakan kongsi bank terpilih. Pelanggan juga akan membawa pulang Beg Penyimpanan Thouswind bernilai RM200 (tertakluk pada terma dan syarat).

Menurut MMM, penyertaannya pada acara di Sarawak ini membolehkannya berhubung dengan lebih baik bersama masyarakat tempatan dan meraikan kekayaan negeri yang kaya dengan pelbagai budaya.

Untuk edisi ke-27, RWMF menjanjikan pengalaman lebih mendalam terhadap muzik, menggabungkan pelancongan, meraikan kebudayaan dan kelestarian alam sekitar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required