Mercedes-Benz World di KL Base, Sg. Besi 5-7 Julai ini – rasai sesi pandu uji di landasan kapal terbang!

Mercedes-Benz World di KL Base, Sg. Besi 5-7 Julai ini – rasai sesi pandu uji di landasan kapal terbang!

Bagi yang belum merancang bagaimana mahu menghabiskan masa hujung minggu ini, apa kata datang ke KL Base, Sungai Besi untuk berkunjung ke acara Mercedes-Benz World yang akan berlangsung dari 5 hingga 7 Julai ini.

Dalam acara ini anda bukan hanya boleh melihat dengan lebih dekat model-model terkini yang ditawarkan oleh jenama premium Jerman tersebut, malah turut berpeluang untuk memandu uji unit-unit yang disediakan di atas landasan kapal terbang Sungai Besi.

Anda boleh menguji model-model Mercedes-Benz dengan unit rangkaian kuasa hibrid, Plug-in hybrid (PHEV) dan juga model elektrik sepenuhnya (EV) menerusi sesi pandu uji dan cabaran pemanduan yang disediakan dalam persekitaran yang selamat dan terkawal.

Malah ada juga model-model baharu yang belum dilancarkan akan dipamerkan terlebih dahulu pada acara ini. Acara ini juga sesuai untuk seisi keluarga kerana ia turut menyediakan pelbagai lagi aktiviti, termasuk sukan memanjat batu dan juga pelbagai lagi aktiviti yang sesuai dan seronok untuk dilakukan seisi keluarga.

Sudah tentu, akan ada tawaran eksklusif untuk acara ini sahaja, jadi inilah masa terbaik untuk anda memiliki Mercedes-Benz baharu yang diidamkan. Model-model Mercedes-Benz EQ terpilih akan disertakan sekali dengan pengecas wallbox rumah secara percuma termasuk pemasangan, dan pembeli EV turut diberikan pengecasan tanpa had sehingga 18 bulan.

Tawaran menarik lain termasuk 12 bayaran balik bulanan percuma secara eksklusif untuk model EQS, empat pakej servis untuk memastikan kereta anda dalam keadaan terbaik dan peluang untuk memenangi baucar barangan Mercedes-Benz. Rasai sendiri pengalaman bersama kereta-kereta Mercedes-Benz dan dapatkan tawaran menarik KL Base, Sungai Besi hujung minggu ini, dari 10 pagi hingga 6 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required