Proton e.Mas — Pro-Net akan kendalikan jenama EV ini

Proton e.Mas — Pro-Net akan kendalikan jenama EV ini

Proton telah mengumumkan bahawa Proton New Energy Technology (Pro-Net) mengambil alih pengurusan jenama e.MAS selepas pelancaran rasmi jenama kenderaan elektrik (EV) tersebut pada awal bulan lalu. Pengeluar kereta nasional itu juga berkata, Pro-Net diberikan tanggungjawab yang penting dalam membangunkan jenama e.MAS iaitu rebadge dari Geely Galaxy E5, bagi mengukuhkan pasaran dan bersiap sedia untuk pelancaran produk yang akan datang.

Tambahnya, Pro-Net juga akan merekrut pasukan yang berdedikasi, menubuhkan rangkaian pengedar yang kukuh serta menjalinkan kerjasama dengan syarikat pengecas bagi memastikan ekosistem EV berjalan dengan lebih lancar.

Dr. Li Chunrong, Ketua Pegawai Eksekutif PROTON, menyatakan keyakinannya terhadap keupayaan Pro-Net. “Kepakaran yang telah dibangunkan oleh PRO-NET sepanjang dua tahun lepas meletakkan kami pada kedudukan yang unik bagi mengangkat jenama Proton e.MAS ke barisan hadapan dalam industri EV di Malaysia.

Proton e.Mas — Pro-Net akan kendalikan jenama EV ini

“Bakal pelanggan kami bukan sahaja akan mendapat manfaat daripada rangkaian perkhidmatan yang menyeluruh, malah, melebihi jangkaan mereka, sama seperti pemilikan pengalaman premium yang disediakan kepada pemilik kenderaan smart.” Kata Dr. Li.

Pengeluar kereta ini juga turut mengumumkan barisan pemenang bagi pertandingan meneka jenama EV ini iaitu Puteri Hanna Batrisha Ibrahim (yang membawa pulang hadiah utama bernilai RM5,000), Noor Hidayah Mohd Rodzi (naib johan dengan hadiah bernilai RM1,500) dan Ahmad Norrizzuan Noor Azhar (di tempat ketiga dengan hadiah bernilai RM1,000). Menurut Proton, seramai lebih 25,000 peserta telah menyertai pertandingan yang dianjurkan ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required