Berhujung minggu dengan Mercedes-Benz World @ KL Base — pandu uji di atas landasan pesawat!

Hujung minggu ini akan menjadi satu pengalaman yang menarik! Mercedes-Benz World bakal berlangsung di KL Base, lapangan terbang lama Sungai Besi dan anda berpeluang untuk mengalami sendiri sensasi pemanduan model-model kenderaan terkini Mercedes-Benz dalam persekitaran terkawal yang tidak kalah mengujakan.

Pandu uji barisan model Mercedes-Benz terbaru, termasuklah model-model AMG yang baru dilancarkan mengharungi laluan pemanduan mencabar yang telah dipersiapkan dengan bantuan pelatih profesional. Mercedes-Benz World juga akan mempamerkan barisan kenderaan yang menyeluruh daripada jenama ini — sama ada sedan, SUV, plug-in hybrid, EQ elektrik mahupun model prestasi tinggi AMG. Semuanya boleh didekati di KL Base hujung minggu ini.

Juga, jangan lepaskan peluang untuk mendekati model high-end lain seperti G-Class dan Mercedes-Maybach GLS. Turut akan dipamerkan ialah Benz Patent-Motorwagen, yang merupakan kereta pertama di dunia.

Bawa seisi keluarga ke acara ini kerana ada pelbagai aktiviti disediakan untuk semua golongan. Ini termasuklah aktiviti memanjat batu, golf dan simulator perlumbaan, pengalaman bunyi oleh Dolby Atmos serta sudut untuk kanak-kanak. Ada hadiah untuk dimenangi, dan anda juga boleh mengumpul setem di stesen permainan untuk menuntut pelekat eksklusif Mercedes-Benz World.

Mercedes-Benz World adalah tempat yang betul untuk menempah kereta impian anda kerana ada pelbagai tawaran istimewa masa terhad yang ditawarkan khas di lokasi sepanjang hujung minggu ini. Berikut adalah antara tawaran yang menanti anda di Mercedes-Benz World hujung minggu ini.

Yang pertama, jika anda antara 100 pembeli terawal di Mercedes-Benz World, anda akan menerima pemasangan filem penapis haba percuma, dan sah untuk kereta baharu mahupun EQ elektrik.

Jika anda memilih untuk pengalaman elektrifikasi dengan EV EQ, anda akan menerima wall box dengan pemasangan percuma, atau pengecasan tanpa had selama 18 bulan daripada Gentari untuk memudahkan rutin elektrik anda. Begitu juga dengan tawaran pelan premium Agility+ untuk menikmati sifar ansuran selama 12 bulan.

Belum bersedia untuk EV? Beli kereta ICE baharu Mercedes-Benz di acara ini dan pulang dengan baucar servis dan cenderahati Mercedes-Benz bernilai RM1,000. Pilih model berprestasi tinggi AMG pula anda akan berpeluang memenangi kunjungan ke “AMG Experience on Ice” di Sweden.

Pilihan pembiayaan khusus juga disediakan di lokasi, memberikan anda keistimewaan dari pelan Agility+ yang fleksibel — nikmati hingga lapan pakej servis serta sokongan insurans kenderaan sehingga RM7,000.

Tidak ketinggalan ialah barisan kenderaan terpakai bertauliah yang berkualiti dengan nilai yang berbaloi yang turut akan dipamerkan di sana. Bagi model terpakai EQ, ia datang dengan baucar tayar Michelin sehingga RM600.

Inilah masanya untuk mengalami sendiri kenderaan Mercedes-Benz dan membuat tempahan anda di Mercedes-Benz World hujung minggu ini, dari 5-7 Julai di KL Base, Sungai Besi (cari KL Base Events di Waze dan Google Maps). Klik di sini untuk maklumat lanjut.

*Tawaran tertakluk kepada model. Tertakluk kepada terma dan syarat. Selagi stok masih ada.