MIROS anjur program pemeriksaan kerusi keselamatan kanak-kanak di Puchong; 13 Julai, 10 pagi-3 petang

MIROS anjur program pemeriksaan kerusi keselamatan kanak-kanak di Puchong; 13 Julai, 10 pagi-3 petang

Untuk ibu bapa yang mempunyai anak yang berusia bawah 12 tahun dan mempunyai masalah untuk menggunakan kerusi keselamatan kanak-kanak, Institut Penyelidikan Keselamatan Jalan Raya (MIROS) dengan kerjasama My Lovely Baby Puchong akan menganjurkan program MIROS Car Seat Check pada 13 Julai 2024.

Program berkenaan akan diadakan pada jam 10 pagi hingga 3 petang bertempat di My Lovely Baby,
No 1, Jalan TPP 1/7, Taman Perindustrian Puchong, 47100, Puchong, Selangor. Bagi yang berminat untuk menyertainya, anda hanya perlu mengimbas kod QR (pada imej entri Facebook di bawah), dan mengisi borang penyertaan secara dalam talian. Penyertaan adalah percuma.

Ketika hadir dalam program terbabit, anda perlu membawa sekali kerusi keselamatan kanak-kanak tersebut, panduan pengguna untuk kerusi terbabit, dan panduan manual kenderaan anda.

Selain itu, anda juga digalakkan membawa sekali kanak-kanak yang bakal menggunakan kerusi terbabit. Pihak penganjur juga meminta semua peserta untuk hadir 10 minit sebelum slot yang ditempah dan ibu bapa dan/atau penjaga dikehendaki memastikan keselamatan kanak-kanak yang mengambil bahagian di bawah jagaan mereka sepanjang program pemeriksaan ini.

Slot adalah terhad, jadi bagi ibu bapa atau penjaga yang berminat, sila daftar secepat mungkin. Pengetahuan berkaitan keselamatan adalah sentiasa berharga , dan ia boleh membantu menyelamatkan nyawa dalam situasi yang sukar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required