smart Malaysia lancar program smartCO untuk pemiliknya – rangkaian dan keistimewaan komuniti

smart Malaysia lancar program smartCO untuk pemiliknya – rangkaian dan keistimewaan komuniti

Dalam majlis pelancaran smart #3 semalam, smart Malaysia turut mengumumkan program smartCO untuk pemilik kenderaan smart. Menurut smart Malaysia, program tersebut direka untuk mencipta komuniti dalam kalangan penggemar automotif dan mengubah hobi mereka menjadi usahawan yang berjaya.

Selain itu, ia turut menawarkan banyak peluang perniagaan bagi pemilik smart dan keistimewaan eksklusif dari perniagaan yang dipromosikan oleh pemilik smart. “Kami berhasrat untuk menggalakkan lebih banyak pembangunan bersama untuk meningkatkan nilai kualiti jenama yang kami hargai, mencipta komuniti yang kuat kepada jenama smart, kata Zhang Qiang, CEO smart Malaysia.

Dalam majlis berkenaab juga, smart Malaysia telah mengumumkan kerjasama dengan dua Penyedia Perkhidmatan Pengecasan (CPO) tambahan iaitu DC Handal dan Carput. Hal Ini dapat meningkatkan jumlah keseluruhan CPO kepada enam di bawah rakan kongsi Pro-Net yang secara signifikan memperkasa ekosistem IHU dan Aplikasi Hello smart untuk memberikan akses kepada maklumat stesen pengecasan secara langsung sehingga 80% di seluruh negara.

Untuk pasaran Malaysia, smart #3 ditawarkan dengan tiga varian iaitu model asas Pro berharga RM175,000, RM215,000 untuk Premium dan versi paling padu Brabus pula RM255,000. Kesemuanya adalah harga atas jalan tanpa insurans.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required