BMW M5 G90 2024 dengan barangan M Performance Parts – kit badan gentian karbon dan pelbagai aksesori

BMW M5 G90 2024 dengan barangan M Performance Parts – kit badan gentian karbon dan pelbagai aksesori

BMW M5 G90 yang baru sahaja didedahkan kepada dunia bulan lalu, dalam keadaan asalnya sudah cukup garang. Tapi, kalau ada yang rasa itu masih tidak cukup, ini dia BMW perkenalkan, barangan dari katalog M Performance Parts.

Bermula pada bahagian luar, terdapat splitter dua bahagian di hadapan, panel tambahan kepada side skirt serta diffuser belakang lebih besar, dan semuanya dibuat daripada gentian karbon. Turut ditambah adalah spoiler nipis atas penutup but.

Kemudiannya untuk bahagian ekzos, anda boleh mendapatkan muncung ekzos titanium dan gentian karbon, lengkap dengan cop logo M5, manakala bumbung boleh dinaik taraf dengan unit gentian karbon. Turut disediakan adalah penutup tempat isi minyak gentian karbon, lencana M Performance serta penutup injap angin tayar M. Rim M Performance masih belum ada pada M5 ini, dan ia hanya akan diperkenalkan tahun hadapan.

Pada bahagian dalam, anda boleh menghias M5 ini dengan alas kaki M Performance, sementara barangan lain yang disediakan adalah seperti beg untuk tayar serta pelindung kunci yang diperbuat daripada kulit Nappa.

BMW M5 G90 ini mengejutkan ramai kerana ia adalah M5 pertama yang menggunakan enjin dengan bantuan kuasa elektrik, iaitu gabungan enjin petrol V8 4.4 liter twin turbo 600 PS/750 Nm dengan motor elektrik 197 PS/280 Nm. Transmisi adalah unit automatik M Steptronic lapan kelajuan.

Walaupun dengan kuasa keseluruhan 727 PS dan tork 1,000 Nm, pecutan 0-100 km/j M5 G90 sedikit perlahan berbanding M5 F90 sebelum ini (3.5 saat) kerana 500 kg lebih berat, berkemungkinan disebabkan barangan sistem hibrid termasuk bateri yang berkapasiti 22.1 kWh.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required