Shell Helix tawar Angpau Bertuah sempena CNY

Every pack of Shell Helix motor oil now comes with Lucky Ang Pows containing cash or fuel vouchers

Pada setiap musim perayaan utama di Malaysia, pengguna kenderaan dinasihati untuk menservis kenderaan mereka sebelum memulakan perjalanan. Ini termasuklah menukar minyak enjin supaya pergerakan enjin kenderaan berjalan lebih lancar.

Bagi yang memilih minyak enjin Shell Helix, sempena dengan musim perayaan Tahun Baru Cina (CNY) kali ini, jenama ini bakal memberikan anda ganjaran bagi mereka yang bertuah.

Mulai sekarang hingga 29 Februari 2016, setiap pembelian minyak enjin kereta penumpang pek empat-liter Shell Helix Ultra, Shell Helix HX 7 atau pek empat-liter/tiga-liter Shell Helix HX5 akan menikmati ganjaran serta-merta dalam bentuk Angpau Bertuah mengandungi baucar tunai atau baucar bahan api percuma.

Terdapat dua cara untuk mendapatkan Angpau Bertuah ini. Pertama sekali, bagi pembelian di bengkel Shell Helix untuk menerima Angpau Bertuah yang mengandungi baucar tunai bernilai RM30 dan pelanggan berpeluang untuk memenangi RM888.

Selain itu, pelanggan juga boleh membeli pek empat-liter produk Shell Helix di stesen Shell di seluruh negara untuk menerima Angpau Bertuah mengandungi baucar bahan api percuma bernilai sehingga RM20.

“Kami mahu memberi ganjaran kepada pemilik kereta kerana menggunakan minyak enjin Shell Helix, terutamanya semasa musim perayaan. Teknologi terkini dalam minyak enjin kami memastikan pembersihan lebih baik, perlindungan lebih unggul serta prestasi dan penjimatan minyak lebih tinggi supaya anda boleh menikmati kebebasan dan keyakinan penuh di jalan raya,” kata Leslie Ng, Pengurus Besar Minyak Pelincir Shell – Malaysia dan Singapura.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required