puspakom-1

Demi memenuhi permintaan yang dijangka tinggi menjelang perayaan Tahun Baru Cina (CNY) tidak lama lagi, Puspakom bersedia melanjutkan waktu operasi di cawangan-cawangannya.

Ketua Pegawai Eksekutif Puspakom, Mohammed Shukor Ismail berkata, “Kami telah membuat persediaan awal dan rapi bagi menghadapi kemungkinan peningkatan jumlah kenderaan yang datang untuk pemeriksaan di Puspakom.”

Waktu operasi akan dilanjutkan pada hari Sabtu, 23 dan 30 Januari 2016, dari jam 8 pagi hingga 5 petang di cawangan-cawangan yang berikut:

Puspakom_CNY_PTBM

Sambungnya lagi, “Para pelanggan yang mempunyai tarikh luput pemeriksaan yang jatuh pada tarikh tersebut atau cuti umum CNY boleh mengambil kesempatan ini untuk membuat perancangan awal untuk pemeriksaan kenderaan mereka.”

Malah sempena CNY ini juga, Puspakom turut menawarkan perkhidmatan Pemeriksaan Kenderaan Sukarela (Voluntary Vehicle Inspection-VVI) Percuma mulai 17 sehingga 29 Januari 2016. Ia meliputi 25 peringkat pemeriksaan untuk semua pemilik kenderaan persendirian.

Pemilik kenderaan boleh menghantar kenderaan masing-masing untuk diperiksa di semua cawangan Puspakom di seluruh negara kecuali di cawangan Shah Alam, Mak Mandin dan Kota Bharu.