Grand Saga beri diskaun 10% pada 8 Feb ini

GrandSaga1

Taliworks Corporation Berhad (TCB), syarikat pegangan Grand Saga Sdn Bhd (Grand Saga), yang kini memegang konsesi Lebuhraya Cheras-Kajang, telah mengumumkan pemberian diskaun sebanyak 10% bagi pengguna Kelas 1 Lebuhraya Cheras-Kajang (Grand Saga) pada 8 Februari ini sempena sambutan Tahun Baru Cina (CNY). Diskaun itu berkuat kuasa mulai 12.01 tengah malam hingga 11.59 malam pada 8 Februari ini.

Dalam masa yang sama, Grand Saga juga akan mengedarkan 1,000 kad Touch ‘n Go, yang biasanya berharga RM10, dengan nilai sedia ada sebanyak RM4. Ia akan diedarkan secara percuma di lorong tunai plaza tol NNKSB bermula Jumaat ini (5 Februari) sehingga stok masih ada.

Pengurus Besar Kanan Grand Saga, A.Rajasolan berkata ia adalah sebahagian daripada inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) bertemakan ‘Berkhidmat untuk Rakyat, Membantu Komuniti’ bagi menghargai penggunanya.

Lebuh Raya Cheras-Kajang Highway ialah antara laluan empat lorong pertama di Malaysia, yang sepanjang 11.5 kilometer dari Persimpangan Connaught, Cheras ke Saujana Impian, Kajang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

  • Once a Liar, Always a Liar on Feb 03, 2016 at 11:23 am

    Crony company. Make hundreds of million per day, but only can give 10% discount. Greedy.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required