SPAD lanjutkan diskaun 30% untuk pas bulanan bas

MK02_160208_KTB_SKYVIEW

Dalam usaha untuk mengurangkan jumlah kenderaan yang masuk ke Kuala Lumpur sekaligus mengurangkan masalah kesesakan jalan raya, Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) bersetuju untuk melanjutkan tempoh pemberian diskaun 30% kepada pengguna bas antara bandar bagi laluan Rawang, Klang, dan Seremban ke Kuala Lumpur yang menggunakan pas bulanan.

Usaha ini juga bertujuan untuk meringankan beban pengguna dengan mengurangkan kos pengangkutan untuk penduduk dipinggir bandar yang berkerja di bandaraya Kuala Lumpur.

Berikut adalah senarai harga pas bulanan dari pengendali bas dan laluan mereka.

Screen Shot 2016-03-01 at 9.48.29 AM

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required