ETS tawar 30% diskaun sehingga 31 Mac ini – KTMB

KL12_120810_TREN_ETS

Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) sedang mengadakan promosi berkonsepkan ‘Siapa cepat dia dapat’ bermula semalam sehingga 31 Mac ini bagi hari-hari tertentu kecuali dari 12 hingga 20 Mac. Promosi ini menawarkan tambang murah untuk 2,900 tempat duduk dengan diskaun 30% bagi Perkhidmatan Tren Elektrik (ETS) untuk hari-hari tertentu bulan ini, laporan Bernama.

Menurut kenyataan KTMB, tawaran itu membabitkan tren ETS dari Kuala Lumpur ke Ipoh bernombor 9302 yang berlepas pukul 7 pagi dan tiba di Ipoh pada 9.20 pagi setiap hari.

Promosi itu juga ditawarkan bagi tren bernombor 9314 bagi perjalanan yang sama, yang berlepas dari Kuala Lumpur pada 11.40 malam dan tiba di Ipoh pada 2 pagi bagi Jumaat, Sabtu dan Ahad.

Selain itu, promosi itu juga ditawarkan untuk tren ETS bernombor 9217 dari Butterworth yang berlepas pada 9.45 malam dan tiba di Ipoh pada 11.24 malam bagi hari Jumaat, Sabtu dan Ahad manakala tren ETS bernombor 9231 laluan sama berlepas pada 5 pagi dan tiba 8.35 pagi bagi setiap hari.

Orang ramai boleh membeli tiket bagi kesemua perjalanan itu yang sudah mula dijual semalam secara online melalui laman sesawang KTMB atau aplikasi KTMB mobile.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required