MRT : Penutupan jejambat Jalan Sungai Buloh dan jalan susur ke Jalan Kuala Selangor mulai hari ini

MRT_SgBuloh

MMC Gamuda KVMRT (PDP) Sdn Bhd telah mengeluarkan kenyataan media berhubung dengan penutupan jangka masa panjang di jejambat Jalan Sungai Buloh dan jalan susur ke Jalan Kuala Selangor (arah Kepong). Penutupan ini berlangsung selama 45 hari iaitu mulai 8 Mac hingga 17 April 2016 pada setiap hari iaitu dari jam 11 malam hingga 5 pagi.

Penutupan ini dilaksanakan bagi kerja-kerja pemasangan jambatan pejalan kaki di Stesen MRT Sungai Buloh.

Sepanjang penutupan ini, semua pengguna jalan raya dinasihati mengikuti isyarat lencongan dan sentiasa berhati-hati ketika melalui jalan terbabit.

Bagi yang datang dari arah Jalan Hospital menuju ke Kepong, akan dilencongkan untuk menyeberang jejambat masuk Jalan Kuala Selangor (arah Kuala Selangor) dan membuat pusingan U di The Store, Bandar Baru Sungai Buloh sebelum memasuki semula ke Jalan Kuala Selangor untuk menuju ke Kepong (sila rujuk tanda arah berwarna hijau pada peta di atas).

Sementara bagi yang datang dari Jalan Sungai Buloh menuju ke Kepong, akan dilencongkan ke Jalan Kuala Selangor (arah Kuala Selangor) dan membuat pusingan U di The Store, Bandar Baru Sungai Buloh sebelum memasuki semula ke Jalan Kuala Selangor untuk ke Kepong (rujuk tanda arah berwarna biru pada peta di atas).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required