Promosi Mac Honda – rebat tunai, penyelenggaraan percuma selama dua tahun serta lain-lain hadiah

Honda-March-Promo_BM

Peneraju kategori bukan jenama nasional di Malaysia – Honda, kini sedang menjalankan promosi jualan bulan Mac ini. Promosi yang akan berakhir hujung bulan March tersebut menawarkan rebat tunai untuk semua model keluaran Honda termasuk SUV ‘terlajak laris’ Honda HR-V disamping pakej servis percuma selama dua tahun yang merangkumi alat ganti dan kos buruh. Bagi model terpilih, Honda Malaysia bukan sekadar memberikan rebat tunai dan pakej servis percuma, ia juga bakal diberikan beberapa hadiah yang lain menerusi promosi ini.

Rebat paling besar diberikan adalah untuk model Civic, dimana setiap varian (1.8L, 2.0L, 2.0L Navi) Civic akan diberikan rebat tunai RM6,800 diikuti model Accord (RM3,700 untuk 2.4L, RM2,800 untuk 2.0 VTi dan VTi-L). Kesemua tiga varian CR-V (2.0 2WD, 2.0 4WD, dan 2.4 4WD) akan menerima rebat tunai RM1,500, begitu juga dengan MPV diimport sepenuhnya dari Jepun iaitu Honda Oddysey.

Model-model yang laris dalam pasaran turut diberikan rebat tunai, dimana setiap pembelian City akan diberikan rebat RM1,300, Jazz akan diberikan rebat RM1,500, manakala SUV kegilaan ramai Honda HR-V diberikan rebat RM1,000.

Klik untuk besarkan

Bukan sekadar rebat, kesemua model kecuali HR-V turut diberikan pakej servis percuma yang merangkumi alat ganti dan juga kos buruh. Nilai untuk pakej ini bermula dari RM1,149 hingga RM1,512 bergantung pada model. Pembeli juga tidak semestinya bersetuju dengan pemberian pakej servis percuma ini kerana pihak Honda Malaysia turut memberikan pilihan sama ada terus dengan pakej servis percuma atau pembeli boleh menerima wang tunai yang sama nilai dengan pakej servis tersebut.

Untuk model Jazz, hadiah tambahan bakal diberikan iaitu pakej filem penapis haba yang sah dari Honda – “Ray Barrier 4” – yang bernilai RM1,500. Hadiah ini tidak boleh ditukar kepada tunai. Kesemua pembeli juga bakal diberikan “Tool Set” Ikea dengan setiap pembelian kereta, sah sehingga kehabisan stok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required