Kempen Kia K Surprise Series tawar bonus sehingga RM15k, servis percuma tiga tahun, serta hadiah lain

12660_K Series_Website Slider_1280Wx524hpx

NAZA KIA Malaysia, pengedar rasmi kenderaan KIA di Malaysia melancarkan kempen terbaharu mereka – ‘K Suprise Series’ – untuk menarik pelanggan baru.

Untuk masa yang terhad, pembeli kereta baru akan menikmati bonus sehingga RM15,888 dan juga servis penyelengaraan percuma selama tiga tahun untuk model terpilih. Servis percuma selama tiga tahun atau bersamaan 60,000 km tersebut adalah termasuk kos buruh dan alat ganti (pelanggan perlu menepati jadual servis untuk terus menikmati promosi ini). Kempen ‘K Suprise Series’ ini akan meliputi pembelian model Rio Sedan, Cerato K3, dan juga Optima K5.

Selain dari bonus pembelian, pelanggan yang memandu uji model Kia di bilik pameran juga bakal diberikan peluang untuk memenangi tiket perlawan bola sepak Euro 2016 di Perancis menerusi cabutan bertuah ‘Kia Lucky Drive to France‘. Setiap pelanggan yang memandu uji sebarang model Kia akan menerima kupon cabutan bertuah dan berkelayakan secara automatik untuk menyertai pertandingan ini. Kesemua pemenang akan diumumkan pada bulan Mei 2016.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required