ETCM lancar Pusat 3S Nissan di Miri

01 Miri 3S Centre_Exterior

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) hari ini secara rasminya melancarkan Pusat 3S Nissan di Miri yang merupakan pusat 3S yang ke-21 di Malaysia. Ia dirasmikan oleh Datuk Bandar Miri Lawrence Lai Yew Son dan diiringi oleh Pengarah Eksekutif ETCM, Datuk Dr Ang Bon Beng.

Dengan pelaburan mencecah RM1 juta, ia merupakan pusat sehenti yang menawarkan pengalaman baru di Miri. Ia memudahkan pelanggan untuk memandu uji, membeli rangkaian model Nissan, melakukan penyelenggaran dan mendapatkan alat ganti di bawah satu bumbung.

Pusat 3S ini memiliki keluasan binaan keseluruhan 18,648 kaki persegi. Bilik pamerannya mampu menempatkan sehingga enam buah kenderaan pada satu-satu masa. Manakala pusat servis pula mempunyai lima ruang penyelenggaraan dengan kapasiti servis sehingga 30 buah kenderaan sehari.

Kemudahan ini turut dilengkapi dengan sebuah lounge dan bar minuman, bersama sambungan WiFi.
Pusat 3S ini dikendalikan oleh 20 orang kakitangan jualan profesional bertauliah dan enam orang juruteknik terlatih.

Datuk Dr Ang berkata, “Berpegang terhadap falsafah kami untuk menawarkan keselesaan dan kemudahan kepada pelanggan, serta pengalaman pemilikan kenderaan Nissan yang lengkap di Miri, ETCM berbangga kerana dapat melabur di bandar yang berkembang pesat ini. Ini demi memastikan Nissan mudah diakses oleh para pelanggan di Miri.”

Sehingga kini, ETCM mempunyai rangkaian 100 buah bilik pameran yang ekstensif melibatkan pengedar dan 60 bengkel Tan Chong Express Auto Service di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required